Saturday, February 7, 2009

Memandu itu bukan senang~

4
tadi pagi.. bangun secara terpisat2.. jauh2 terdengar suara mak.. *hajar.. bangun mak nak kuar isi minyak.. ko nak ikut.. ko dah bangun blum...*.. cikja rase mcm hah2 mimpi ko?..tapi ada ati gak menjawab.. jap ye mak.. *suara ati ke.. suara amik ati..* cikja pun kurang jelas tentang itu.. so bgn.. solat.. lepas tu mak dah kuar rumah.. cikja macam.. nak ikut taknak.. nak ikut tak nak.. hhhahhaha... mak panggil lagi..*ko nak ikut cepat ler*.. cik ara dah mendesak.. cikja mcm separuh pun bgn lah... tak salin baju.. pakai sweater.. pakai jean.. amik tudung ikin.. pun kuar.. mak dah bagi kunci.. *nah ko bawak*.. cikja mcm hah2 ape2.. so macam ok bwk jelah.. so nak reverse tu.. ok tetiba mati enjin.. lepas tu mati lagi.. hahaha.. cikja tgk mak dah cuak dah.. ok2 relax.. ape perasaan cikja? ntah mcm malas je.. hahha.. so bwk kete.. berenti jauh giler dari keta depan mase traffic light.. hahha.. mcm ape kehal.. cikja tgk mak dah cuak.. ok2 mak tak pe2.. relax2.. gua ckp sama mak.. sebenarnyer.. wa nak tonangkan jiwa gua.. hahah.. syyyhhh... tapi ok so far.. mase nak jalan tu.. cikja guna lah gear sampai 4.. mcm cikgu cikja ajar.. hahah.. mak punya marah.. memebebel je.. ok relax2.. berenti tuang minyak semua.. ok.. mcm memain je bwak.. satu tempat kat selekoh tu.. cikja mcm dpt kawal.. tapi mak cikja yg tak percaya mcm marah giler.. sbb nmpk mcm nak tebabas.. sebenarnyer tidaklah.. heheh.. so jauh gaklah cikja bawak.. yyolah jauh dari kedai belakang rumah.. hehehe..
komen omak?...
"ok2.. ko bwak ok.. tapi tak berapa cekap lagi.."..
den harap2 itu bukanlah2 kata2 yang mengatakan udah ko lupakanlah niat nak memandu tu.. hahaha.. sedih tau kalu mcm tu.. hehe. ok itulah cerita terbaru cikja~

Wednesday, February 4, 2009

dah confrim2...

4


tak tahu lah bila nak mengetest2 baju..
kena pi awal lah kan??
hmm ok2 akan di fikirkan..

so skang termaktub lah bahawasanya..

konvokesyen UUM ke 22
28 MAC hingga 30 MAC 2009..

nota hati: yeyeh boleh pi along tunang.. tak clash ngan along tunang..hehehheeh da lama tak pi orang bertunang2 nie..kekeke

Yeyeh2.. amik yang cik ara punya je.. sonang.. kekek.. dah confirm..

Tuesday, February 3, 2009

kecewa sgt

9
ok.. sepanjang cikja menjadi pengguna broadband..
cikja belum lagi mengeluarkan kenyataan kekecewaan cikja kepada service beliau..
walaupun org kate buruk pun broadband produk C nie *faham2 sendir lah kan C tu menda*
cikja tetap setia mengatakan.. Oh no.. pRoduk C.. lebih baik dari produk M..
lebih baik dari dial up of course..
BUT....
malam ini hari ini... pada 3 febuari... cikja berasa sgt kecewa.. dgn celcom..
walaupun dah lama dah dia buat hal..
tapi cikja mcm ok takpe... ok takpe..
tapi malam nie cikja menyatakan ketidakpuasaan ati ini..
dah dekat lebih sebulan.. celcom mcm hampes line dia..
tapi bila kol dok cakp.. di upgrade2 ...
tapi kalu upgrade awat jadi worst to the worst?
sakitnyer hati...
nak bukak friendster pun susah... nak bukak hotmail*dah lah ape2 email rasmi pun aku letak email hotmail...* pun susah..
dulu ade gak jadi perkara2 macm nie..
tapi mcm tak kerap sgt..
tapi 2-3 menjak ni makin kerap.. kejap ok kejap K.O..
aduhai.. kenape2 tell me why????
 

Friends