Friday, February 27, 2009

Tunjukkan CINTA mu SAYANG~

8


tetiba rase sweet sgt2...
walaupun nmpk biasa2 je..
but mcm sweet giler.. =))..
tapi IF..
cowok ade wat gitu sama haku...
owh tidak2.. sudah tiru eklan.. mana mungkin romantik..
terngomok versi indonesia plak..
hohoho.. biasalah..
sojak2 dah terberkenan sama "dude" pling ensem..
dude harlino..
=)) ok2..


Napa tak update?..
owh.. versi the bz menyiapkan website..
atas bantuan teman2 tersayang..
bak kata dieyla..
THANK YOU FOR BEING YOU..
khas kepada SIFU saya tu..
dia sgt hebat ok..
takde sapa dapat tandingi kehebatan beliau...
dia bagai kaunter pertanyaan saya..

oklah layan iklan corneto tu.. dapat corneto pun sodapkan??..
jom2 carik corneto..

Tuesday, February 24, 2009

Sinichi KUdou & NARUTO..

7
tgk gmbar kat atas nie??.. saya sgt berbangga dgn anakbuah saya.. si ABG.. atau pun nama dia MOHD anas HassaNuddin.. dia lukis menda nie.. tanpa tekap paper.. di tiru kat buku je.. besar gak ar.. besar A4 paper.. hohoho.. sungguh terharu.. sbb mak lang dia nak lukis org pun tak de rupa org.. dulu mase kecik2 paling sakit jiwa kalu cikgu soh melukis.. aduh2 lebih baik fotostat.. :((...
dan ini??.. naruto!!!! nie plak.. si kakak yang lukis.. siti Nurul hanis.. dia pun sama macam abg tak tekap paper pun.. di cuma tiru je.. gmbr nie saiz a4..

~maklang sgt berbangga.. nak harap kan maklang?.. takde lah bley jadi secantik nie.. hahaha..bagus2 teruskan berusaha nanti bley keje ngan les copaque... chaiyok2.. hah lupa nak gitau.. si kakak umur 9 thun si abg umur 8thun.. hahaha rasenyer.. betullah tu.. bangga2

Monday, February 23, 2009

Meh Geng NGan Aku tgk GEng:pengembaraan bermula..

2

babak paling seronok..
dan di dadahkan..
bila tgk kecuakkan rajoo..
kesian beliau kena buli ngan upin dan ipin..
notty2.. tak bek tau..

Paper pun saranan tuk..

YOU..

YOU..

YOU..

YOu..

YOUUUUUU...

allll semuaaaaaa....

ye korang lah..
jgn lupa menonton upin dan ipin ye...
betul3..hehehe..

aku betul2 bagai telah amik dadah setelah tgk GENG..
pakai menderam ape diorg nie??
hahaha...

wajib tgk sebb??

1- kak ros yang grang..
2-badrul yg cool..
3-lim yang mesra2 alam..
4-upin yang advantures..
5-ipin yang penakut..
6- rajoo yang penat melayan kerenah upin dan ipin..
7- last but not least.. sapyyyyy... hahaha.. best2

dah 2 kali dah aku buat post pasal GENG: Pengembaraan Bermula.. Kalu KOrang2 Sume tak terpengaruh.. tak tau nak cakp pelah.. hahhahaha..

Lepas tu barulah kita geng..
 

Friends