Sunday, May 23, 2010

masa depan pasti ada!

1
lamanya tak update kat sini....
sejak dah ada blog lagi satu (yg tak update gak tu)
sbb?
sgt busy dgn masa depan...ahaks gediknya ayat...
ok sgt busy dgn ape yg akan berlaku dlm masa 17 hari lagi....
seram sejuk je rasenya......
ape? kaween???

owh mestilah tidak...
ia sesuatu yg bernama kerja...
jumpa2 org...... ermm..
kerja yg hampir aku meletak jawatan...
nasib baik tak cukup sebb...
kalu tidak... semuanya telah berlalu dan ku ucapkan selamat tinggal....

yang penting... aku penat dgn semua2 nie...
dah 4 bulan dah.. tiada waktu untuk diri sendiri...
tiada waktu untuk keluarga...
tiada waktu hujung minggu...
semuanya....

kerja
kerja
kerja

cepatlah semua ni berlalu!!!!!


tapi one thing...
ketika hidup ini memberi 1000 alasan untuk kau menangis

tunjukkan pada hidup bahwa engkau memiliki 1000 alasan utk tersenyum..



nota pipi: harini hampir menangis lagi~ owh tidak.. kata ada taekwando takkan kena marah sikit dah nangis... TABAH!


Tuesday, February 2, 2010

saya gadis blur~

4
sejak dua menjak nie...
selalu sgt org kata aku nie..
berangan...
T______T
...sbnrnya...
bukan beranganlah...
tapi terlampau byk berfikir
terlampau byk takut..
terlampau byk tak dapat berfikir...
terlampau byk kena imagine...
hah.. kan dah mcm filem terlampau dah gamaknya... tapi nak wat camner itulah saya..
saya blur sgt dgn keje saya...
dengan ape yg saya buat...
bley tak saya ckp yg saya...
tak nmpk ape pun....
gelap... gelap.... gelap...
GELAP
T_____T

now... i really need someone..

untuk nyalakan touch light...

will u?

Sunday, January 31, 2010

kerana fahrin ahmad

5
kalu anda semua.. baca facebook saya.. mesti dah tahu.. arni adalah ari mengejar fahrin.. yelah...
rase nak nyanyi je kat fahrin lagu nie...

" I'm your biggest fan,I'll follow u until u Love ME"
:bye:

mula2 mcm nak tgk dari jauh je... mcm seblum2 nie..
jumpa DIDDY AF & Nabil Mentor... .(tgk dari bwh pentas je... so ingat nak wat camtu gak ar)..
so dah siap2 camera mode on.. nak amik gmbr dari kejauhan je..
walhal org takdelah ramaipun.. tapi akukan gedik..
takmau amik gmbr dekat2 lepas tu terjumpa lah minah chokilala nie..
so mcm jeles giler dia ley amik gmbr ngan Fahrin..
dok2 pikir pikir pikir pikir..
tolak tolak...

tup ok jom amik gmbr..
kalu nak amik gmbr kenalah beli garnier men tu..
ok aku pun men capai jelah...
ok beli tup2 kat cashier tgk..

cik ara: wei 11 ringgit je tu...
cikja: bagus lah sebelas ringgit takdelah mhal sangt..
(selambanya cikja sbb tak tahu yg sebnrnya kena 15ringgit)

cikara: mane ley kena 15 ringgit..
cikja: ala... mahal lah.. mane mampu!!!!!. takyah lah amik gmbr
(sbb aku dah mcm argghh membzir sapa nak guna?)

cikara: takkira2 beli gak beli gak...
pembantu jualan : abis kak nak beli yg mane?
cikja: ala2 bagi jelah paper.. asal lebih 15 ringgit...cepat3
(mase tu aku punya gelbah tak hengatlah)
then sy bayar2 then panggil mak... nak amik gmbr ngan fahrin...
lawak giler.. sanggup tu membazir mcm tu sekali kerana fahrin ahmad..
*sebnrnya pasal cik ara gedik nau nak amik gmbr ngan FA*

tapi ntah punya tak keruan.. tak sempat salam FA T___T
ok takpe len kali jelah.. semoga jumpa lagi....

bagi cikja...
dia.. takdelah tinggi sgt..
tinggi black gagak je ..
takpun tinggi enzul tinggi sikit..
tinggi enyazid tapi kurus.. dah tegap.. hahah
tinggi2 abg saya je..
kurus je... takdelah tough sgt..
tapi ape2 pun bley buat saya.. tak keruan lah.. owh!
dan saya tak ckp paperpun.. cuma senyum je..
hahahhaahahha... sengal tak?

Noted fahrin.... walaupunorg kate awak kaki pukul panas baran saya tak kesah..
jadi pinang lah saya =P awk pun dah jumpa mak sayakan? dia baik je..
 

Friends