Monday, October 6, 2008

RaYa akU

arghhhhh... bosan2....:girl_8:
lagi tadi aku cuba untuk tulis blog... tpi ayat2 yang kuar agak macam banggang sikit.. tak sedap nak di baca mahupun didengar... dan 2 3 kali aku dok delete je...kekekek... raya aku cam biasa tak raya sakan pun... raya tahun nie jadi bibik indon (tp tantek macam bunga cinta lestari:girl_9:) je kat dapur... mak aku ngan family kakak aku plak demam.. so cam tak raya sangt lah tahun ie.. takde gambar raya pon... takde sesi minta maaf pun.. yolah raya pertama mak aku da tejut tengok family akak aku semua demm.. jadi semua benda jadi agak huru hara... lagi bila akak aku yang agak manja bila demam..(asyik panggil mak..mak..mak... sakit...) hohohohoh.. kuarga aku emang manja2 belaka...kantoi...
raya kedua plak mak aku da join group akak aku demam.. sampai ari nie mak aku demam.. tpi nie tengok cam da ok tikit... ok mak chaiyuk2.. cepat2 lah sembuh.. ajai masak tak sodap..kekeke jangan mara eh ajai.. nasib baik dia nak masak kalu aku yang mask tah ape plak jadi..tah2 tak leh makan...kekekeke...
raya ketiga je tak de orang sa
ngat datang... so relax sangat2 lah ari nie...dan kumpul gosip..kekekke..
GoSiP nYe IaLah...:-member kitorng bitahu yang member rapat kiteorng da kahwin da ade anak sowang da.. amat tejut.. napa lah dia tak jemput... sedih + tejut... huuhuh tpi hak memasing lah kan... lantak lah mungkin kite ni tak penting sangt... so chika kalu kawen sok jangan lupa jemput semua orang nanti ade yang tecik ati kalu tak di jemput tau.. macam cik ara yang ati dia da tecik ari nie... eh..eh.. jap2 napa chika plak kan?? hehe tak de saje je.. sebb chika kan nak kawen dlam masa terdekat nie ... so sesuai lah nasihat nie di beri pade chika..heheh

nota minda: so camner raya korang???

ehsan dari blog cik ara....


p/s:sejak2 cik ara@twinku..dah buat blog.. aku dah mcm tak perlu dah nak tulis2 just coppy paste je.. heheheheh.... jap gi aku copy ape yang berlaku sepanjang bulan puasa plak.. heehheehhe..

0 org Komen-mengomen:

 

Friends