Wednesday, April 13, 2011

Suka Makan!

selamat hari Rabu yang ceria...
dan Mulia.. :)

sepanjang 25 tahun beberapa bulan nie...
tak pernah sehari pun
saya tak memikirkan berkenaan makanan...

hahaha...
bila saya stress.. perkara pertama yng saya akan buat adalah
mengenangkan makanan ape yg sedap...
yang best dan menyelerakan...
dulu masa kat opis lama..
saya ade geng beliau memang rajin melayan..
kalu stress je.. mula lah kiteorg pikir kat mane tempat makan paling best kat melaka nak pergi jengah
hahahaha...
siti marliza.. 
akhir kami nyesal sbb kami dah makan byk...
sbb kami on diet!
hahahaha...

mase menganggur dulu..
jarang kuar rumah...
bila dah tgk tb tu.. mulalah
kat tb tu kuarkan makanan yg bukan2..
contoh!... makaroni cheese...
perghh mase tu mane lah ade duit nak pi beli...
sanggup tu beli bahan2.. masak sendri..
hahaha jadi plak tu...
itulah makan terhebat yg pernah den masak... nak rasa????
boley marilah..

cheesee... 
sbbkan suka sgt kat oreo cheese kek..
pernah lah buat...
hahaha... kenapa buat?
sbb kalu kita buat benda yg kita suka makan..
itu adalah lebih mengasyikkan.....
lebih bermakna...

tp sbbkan skrang ni cheese tu menyebbkan sy teringat kat seseorg
so dah tak suka dah.. hahahaha...
tapi chocolate cheese secret receipe memang mantop!!!!!
terliur!!!!.....

:)....
antara makanan kesukaan saya yang saya dah berjaya masak...
puding roti kasih sayang, ayam masak merah inspirasi kasih syang,
kari ayam perindu, cupcake cantik2... kek cekelat...

itulah yang hebat2.. selain dari makanan yg simple..
hahahaha

ape2 pun saya suka makan..sbb tu sy tak berapa nak kurus :p

0 org Komen-mengomen:

 

Friends