Showing posts with label LaYout. Show all posts
Showing posts with label LaYout. Show all posts

Sunday, June 14, 2009

tukar layout II

4
fuh2..
penat betul tukar layout nie..
sbb tu kadang2 malas nak tukar..
dengan connection yang tak pernah beri kerjasama..
*terpikir nak tukar.. tapi tgk lah dulu*

dengan kerjasama...

cik seri
gitau mcmmane nak centerkan tajuk ngan haribulan atas nie..
dan blog beliaulah menjadi sumber inspirasi cikja..
http://queenlyana.blogspot.com..

mrblack gagak
sbnar jeles tgk layout blog beliau..
tu yg cikja tukar layout tu..
lepas tu..
beliau pun tolong edit gak.. tapi tak jadi..
sbb coding layout nie cikja pun pening..
nikan plak newbies mcm dia..
so thanxlah sbb pening2
walaupun header hang tu den tak guna..
maybe next tyme ok?...

ummu hanis..
akak cikja..
beri pinjam streamyx beliau..
laptop*sbb ade photoshop*


dan semualah yang terlibat.. tak lupa jugak yang memberi komen..
ahaks.. ape2 pun terimalah seadanya blog cikja skrang..

tagline pun dah tukar.. jadi..
CeriaCeRia cikja..
*tukar sbb untuk lebih best.. huk3 dan mcm ceriaaaaa (astro ceria)
untuk kita aje*
dan..
"hidup ini adalah ape yang kita impikan"..
yg ni ihsan yang bagi..

sgt suka dgn header baru.. memang cara betul..
huk3.. kan3?

notaceria: sejak2 sifu saya dah lari.. anak didik dia nie dah takde sumber rujukan.. erk.. susah hati betul.. sib bek ade teman2 lain.. walaupun tak sehebat sifu.. tetapi bleylah membantu.. huk3.. ahaks..dan dah tak ley berlagak dah.. * lipat3 simpan dalam hati..*

Wednesday, February 18, 2009

PINk Ke Moaroon????

17


Nape tak kuar plak headernyer? nie yang aku agak2 tension jugak nie..
waaa...

penat tau di pikirkan..
penat tau editkan2
penat tau..
nape kamu tak memberi kerjasama????
why2..
dont do this to mee maaa...

*updated*

setelah pikir punya pikir..
main2 ngan koding bagai..
tanya shifu cikja tu..
last2 jalan penyelesaiannyer
tak payah guna coding2 pun..
guna edit header kat page element..
tak ke bengal namanyer
*bengal=bengong + sengal..
aduhai..
tapi tak pe.. thanx to everyone yang tolong pikirkan..

Akhir sekali.. atas permintaan Shifu cikja.. dia soh tanya.. warna layout nie pink ke Maroon???..

cikja ckp pink gelap2 sikit.. ape kate anda..*pstt.. sila sokong cikja..

Header baru~

5

atas ehsan teman2ku.. si dua sejoli.. thanx guy.. love u both.. muahxxxx

Thursday, May 22, 2008

TarRaPPa~

0
:snow05:amcm kiut tak layout baru???... peh penat seh buat... dah ar blah dulu..
:snow07: bye2
:snow14::snow14: nie nak pi masak nie.. bye2

Wednesday, May 14, 2008

M.U.N.G.K.I.N

0
asyik tukar je layout.. sbb tak jumpa yg betul2.. best dan hot.... lepas tukar layout.. widget suma lari.. aduh malas betul nak kejar... aku biar je diaorg lari dulu.. sok2 baru aku kejar.. so hari nie cuma tambah sikit2 je widget.. sbb tak de mood dan bahan... widget2 tu punya link aku dah save dlm pendrive.. tak bwk turun je.. nanti2 lah.. lagi pun aku bz sikit.. jiwa tak tenang.. masalah sblum nie.. tak selesai lagi.. rase cam nak biar ke.. let go by flow.. malas nak cara dah...
bukan pe.. kalu byk2 dicarakan.. karang lain jadi nyer.. so bek aku consetrated dgn exam besok... sok last paper.. harap sem nie.. suma paper aku lepas... (cepat2 u all suma yg baca nie pun kena doakan jugak...) amin..
lagi satu.. sok aku last kat UUM... ari tu.. byk2 sgt amik gmbr.. nanti aku balik umah baru upload kat FS and sini.. memang seronoklah.. last day kat UUM.. lepas nie ntah bila nak mai sini...
pasal pratikal.. aku update skit.. mungkin aku akan start bulan 7... mungkin dapat kat UTEM.. so UTEM tunggu kedatangan ku... mungkin Bawah selian abg aku... mungkin2 mungkin2mungkin2.. semua nyer takde kepastian lagi.. so mungkin...
ape yg pasti sok mak datang... waaa.. rindunye kat mak.. walaupun aku tau sok aku bakal di kusutkan kepala otak tuk pikir tempat praktikal.. tak pe rindulah kat mak.. asyik ckp tepon je.. lusa jumpa anak2 buah aku plak.. miss them so much2... abg kakak ana aman.. tunggu tau maklang balik.. nanti jgn lupa nyanyikan lagu tuk maklang.. kekeke.. miss2 them so much..

p/s: lawa ke layout nie???.. macam ape jekan??..

Sunday, May 4, 2008

PiNK???

0
eeeuu...
hehehe...
pinknyer..
bukan pe.. saje nak padankan dgn shoutbox aku(malas nak tukar dia punya setting semula)
tu... so jadilah..
kepinkanan.. di blog aku..
nmpk lemah lembut diri ku...
walhal...
tak de sejarah lemah lembut dlm idup aku...
aku tak tau lah kenapa...
ape lah payah sgt aku nak jadi lemah lembut...
kekekeke...
watever... i still love myself alot...
:D
******************
ok abis cite pasal layout..
ari nie.. pagi2 lagi aku dah di kerah bangun..
tuk ape??
tunai kan impian memet aku...
ape impiannyer...
pi jalan2 naik beskal dgn aku...
actually bukan aku je...
bersama2 kembar ku dan pakwe memet ku itu...
impactnyer...
first...muka ku sunburn...( nie suma sbb PKN.. aku dah tak bleh kena chya matahari dgn byk2.. kalu tak muka aku akan segera berbelang.. i hate IT~)
sbb tu aku tak suka buat aktiviti luar...
second punggung ku skit... nie suma sbb dah lama tak naik beskal...
ade amik gmbr nanti ku uploud...
bestlah.. seronok...
kekeke...
next story...
multivariat... adelah susah.. argggh....~....
tu je yg mampu ku kate kan setelah exam ari tu..
aku nie tgh kesejukan.. yelah dari pukul 12 tadi aku kije sampai kul 8 nie.. argghh... sejuk mcm duk dalm peti ais aku rase...
dah lah... blah dulu.. sok story lagi...
COUNTdOWn 10 Day To Go~

Saturday, April 26, 2008

TuKAr LAgi~

1
Dlm mase 3 hari ke?? erk.. lupa dah..
aku dah tukar byk2 layout... kekek..
rambang mata betulll...
si*t je kan??..
sib bek... tak regular reader.. kalut tak sure dah pening dah dia...
kekekek..
sbb memndang tak de regular reader...
aku punya suka lah nak wat cam ne... kekeke...
bak kata Si R aku nie.. tak tetap pendiriAn... kekeke..
betullah tu...
Cepat Betul Bosan..~
Alamak~......
ada yg lagi lawa...
camne nie????...
arggh...
lain kali ar..
aku dah penat dah nak wat widget tu lagi...
kekekek..
sah rambang betul mata aku....
******************biar aku padam website tu**************
sudah.. aduh giler aku...
sbnrnyer.. aku nak story mory ari nie...
tapi tak tau nak mula dari mane...
dah ar ayat aku tunggang terbalik sekrang nie...
mase entry sblum2 nie ade crita pasal si R dan Si Y kan???...
sbnrnyer aku nak sambung episode crita tu.. tapi... nanti aku bwat entry lain lah... pasal EpiSode Cinta Si R dan Si Y... tribute to My BesfrIEnd @ EX Adik FAsi AKu... kekekeke...

Thursday, April 24, 2008

LaYOUT BAru~

0
Sekarang nie memang waktu tukar LAyoUT agaknyer.. kkekeke.. tapi puas ati aku dapt tukar laYoUT... tp yg tak bestnyer.. dah takleh KOmen dah... aduh2.. nape ya???.. oklah nanti sok update.. nie nak antau BB kat dayah semula.. dah buat mcm hak sendri dah nie.. tak tau malu Betul...
tak lawakan???
sok tukar len...
yg nie pun entah yg ke berapa kali tukar...
keekkekeke
** BB= Broadband... keekeke
 

Friends