Showing posts with label sayang. Show all posts
Showing posts with label sayang. Show all posts

Monday, August 3, 2009

..suara ku berharap...

5


... ini khas untuk si dia yang blum ade nama dia...
setakat nie dah ade 2 lagu dah untuk beliau
tapi tuan punya diri tu blum ade lagi

so tuju khas untuk andalah..

sapa?
tu yang baca tu..
sapa2 yang baca.. saya tuju khas untuk kmu..


ok dah saya dah boley tido.. sbb blog saya dah update..


..dari budak yang lurus..


*eh2 bukan lurus.. tapi percaya yng kurang percaya*
ntahlah.. sbnarnya.. percya sbb malas nak gaduh
..hahahha..
tapi sebnarnya lurus tak mau ngaku
ermm.. sbb tu tak percaya org.. sbb diri cepat percaya..

menda nie kejap percaya kejap tak..
arrgghh.. tidolah..

Tuesday, June 16, 2009

I'M Happy Single Ladies

23
ready for fall in love?
huh... blum lagi..
tapi kadang2 rase dah bersedia..
tapi kadang2 rase tak..

kenapa??

sbb cikja rase cikja tak cukup matang lagi dgn benda2 mcm tu..
malas betul nak jaga hati byk pihak nie..
dh lah cikja nie sengal2 alang nie..
ckp pun main lepas je.. ahaks..

kedua sbb cikja rase betul jugak ckp en.gagak..
capaikan impian.. dan bahagiakan ibu bapa..
then barulah pikir pasal kawen2 nie..
cintakan sahabat lagi best..
sbb dlm persahabtan takde kate2 break or sakitkan ati..
sbb kawan adalah kawan lah..
huk3...
so?

now..
love ur self... love ur family... love ur friend..
and...
lastly..
LOVE UR "PerfeCt Stranger"..
ok2 terakhir sekali tu.. hahaha.. =P
org ckp.. kalu kita tahu syang kt diri sendri barulah bley syg kat org lain..
huk3.. ok? jom layan lagu kat bwah nie untuk yg single.. huk3



p/s: ahaks.. lagu nie akak cikja kate menipu aje.. menutup kesunyian dihati mungkin.. =P betul ke?... ntahlah.. tapi bagi cikja betul je lagu nie.. hahaha...
 

Friends