Saturday, January 26, 2008

saya buhsan di hujung minggu...

mengikut.. tajuk di atas..
aku yg buhsan di hujung minggu.. i dont why... tapi hate like a hell.. cuti2 mcm nie... buhsan tak de benda nak bwat... bila kije dtg tu.. mcm tak menang tgn.. skrang when relax tyme.. buhsan mcm nak mati... how sad i'm... buhsan2... nak2 bila internet down 2... waaa... my life and internet tak bleh di pisahkan... :((... kadang terfikir gak nak beli broadband tu 1.. tapi tak de dwet ar.. lain ar kalu org nak sponsor.. tapi.. takd e sapa nak sponsor... mak pun bwat tak tau je.. bila den bagi hint nak internet.. :))... memang semua anak bongsu mcm tu ek??? manja.. yes it true.. memang manja pun.. tak taulah mcm mana nak idup tnpa sesiapa.. kalu nak katekan.. mesti kat 1-1 tempat tu.. aku ade sorang yg baik ngan aku.. hahaha... yg bleh dgr rengekan aku.. hahahah...pkn of course my khemah mate... matrik all my roomate... and UUM my old roomate and the weirdo expert... hahaha.. kadang2 aku rase.. mesti deorg tu benci sgt kat aku yg ngada2 nie.. hahahaha... ..( bad thinking....)...

dah lah tak tau nak ckp pe slain buhsan..
p/s: miss my home... carefour,tesco,jayajusco, and all my anak buah... rindunye.. can't wait for this thursday...

0 org Komen-mengomen:

 

Friends