Wednesday, July 28, 2010

en mood pergi mana?

salam...
hye en mood pergi manelah ya...
sudah beberapa hari di tak kunjung tiba..
even pergi kerja pun takde mood..
(bayangkan setiap kali sampai opis.. dok dlm kete berperang dgn hati)
buat kerja pun takda mood..
(dari pagi sampai la ni takde menda yg setel.. apasal ni?)
tulis blog pun takde mood..
(terjadinya entry berciri sampah ni)
tgk blog pun takde mood..(tipu =P)
MANE EN MOOD NI PERGI????
ingat selepas cuti en mood tu dtg balik..
tapi....
makin jauh plak dia pergi...
dah mcm takde hati dah nak dok kat sini...
dah takde hati dgn org kat sini...
dah takde hati nak tgk kerja...
eh? lepas tu hati tu dah pergi mana???
dah pergi jauh2... jauh dari sini.. sbb takde sapa nak jaga...
so saya biarkan dia pergi jauh2.. biar tak sakit lagi...
so dgn itu sy istiharkan bahawa yg dah takde hati...

* sekian*

2 org Komen-mengomen:

p i j a h on 28 July, 2010 said...

huhu jom berjimba .. carik encik mood yang menghilang

_ciK ja_ on 28 July, 2010 said...

hahaha...
berjimba? aduh keerja lah

 

Friends