Wednesday, May 18, 2011

stress = G.E.M.U.K

tahu tak?
saya dah lama tak fikir akan diet....

tahu tak?
saya dah lama tak buat workout...

tahu tak?
saya dah lama tak hiraukan berat badan...

tahu tak?
saya asyik makan tanpa fikirkan hal gemuk...

tahu tak?
saya asyik perasan kurus aje...

tahu tak?
saya semakin risau dengan berat saya...

tahu tak?
saya berat naik 3 kilo sejak saya masuk jabatan ni...

tahu tak?
sib baik berat saya turun 3 kilo aritu.. kalu tak... memang kes naya...

tahu tak?
saya takley bayangkan.. ape akan jadi ujung tahun nie.. ntah kurus ntah gemuk....


sesungguhnya... saya sedang takut... dengan apa yg akan terjadi...
owh2 mari diet weiiiii... sapa nak join????
hahahahaha....
sini bley di klasifikasikan sikar diet..
sbb sejuk dan.. susah bagi saya nak diet...
sbb asyik lapar aje...
then asyik ngidam makanan aje................ ape nak jadi ni???????

lagi satu.. wa tukar stress wa sebagai makan untuk hilangkan stres...
wah! giler... sbb? taklarat nak buat workout...
:( sadis.. ok sagt....
dan.. tak sumber inspirasi untuk diet... :(

sila motivasi cikja.. sila motivasi...

3 org Komen-mengomen:

ManiSweeT on 23 May, 2011 said...

Jom!Join me to be "Wanita berbadan cantik"..KAHKAHKAH..
Akk ade menu baru untuk kurus..or jumpa Pn Mazlyen tanye dia..I get it from Her..guess what?Dia turun 5kg in 2 weeks only..
Tepuk dada tanye, selera..

CikJa on 23 May, 2011 said...

hahahaha tahu dah.. :p
tapi puan lin tak bagi join..
:(

ManiSweeT on 24 May, 2011 said...

Aik?apsal pulak dia tak bagi?awak kate ler nak badan macam kareena kapor..hahaha..

 

Friends