Monday, June 27, 2011

DuLu dan SeKaRang

Dulu,
Dapat keje baru nak aktif main bola jaring.. Katanya
Sekarang,
Nak tgk waktu petang pun tak sempat... Tau2 da malam...

Dulu,
Dapat keje baru nak makeup2 datang office,
Sekarang,
Setepek bedak pun takde.. Pencuci muka pun 2 minggu da abis tak beli lagi..

Dulu,
Sibuk2 mane pun sukma.. Takpenah duduk straight kat opis sampai 2 pagi... Melainkan waktu sukma
Sekrang,
Kalu bley hari2 kena balik kul 2 pagi... Gile!!!!

Dulu,
Sibuk2 mane pun tak penah lupa nak senyum,
Skrang,
Kadang2 taktau erti senyum tu...

Dulu,
Asyik kena diet aje... Sebb kat sana ade geng makan2 dan kuat makan
Sekarang,
Makan2 pun turun gak berat 3 kilo...Alhamdulillah

Dulu,
Rase nak pergi office malas tapi seronok... Semuanya best..malas sbb kena drive jauh
Sekrang,
Pergi office mcm nightmare.. Ermmm...

Dulu,
Saya tak suka nak pergi keje kat sukma hari2 doa cepatlah berakhir..
Sekarang,
I miss them all so much.. Kalu bley tukar.. Saya berharap bersma mereka tamat kontrak bersama2...( Kakpat kate jgn kufur nikmat)

Ok memang saya sangat2 rindukan zaman dolu2 .... Semoga semuanya akan baik2 sahaja...
Saya rindu kawan2 saya
Saya rindu masakan cafe yang sedap tu..
Saya rindu nak order makan kat kak long ikut selera tekak saya..
Saya rindukan mereka semua... So much and damn much...
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 org Komen-mengomen:

ummuhanis on 27 June, 2011 said...

we need a loooooooooooooooong holiday.

ManiSweeT on 27 June, 2011 said...

rindu nak makan mee goreng mamak mak Dak Mie buat..tsk tsk tsk..jom g sana nak?haha

 

Friends