Friday, November 9, 2007

jumaat~

jumaat~...
tinggal brapa hari je lagi nak exam...
tapi aku sgt2 lah tak prepare.. mlm nie ape2 hal pun kena gak pi menuntut dgn org yang hebat2 kwn aku tu...
kalu blaja sendri memang tak jlan ar.. susah bangat..
no je... berkominakasi ngan no???... payah wo..
tak nmpk...
story about today...
ari nie.. aku terlewat bgn.. terlupa yang aku kije.. kakakaka...
sib bek kak liza tak marah..
bukannyer sengaja tapi...
siyes tak teringat... dan tak check jadual semlm..
hehehehe...
salah aku gak... so ari nie kije 9- 12, 2-6 , 8-11 mlm...
ermm... tgk ar ingat nak soh org lain ganti je 8-11 tu.. sbb mcm tak lart je..
tapi kalu dah addict dgn kije nie...
mcm nielah...
bukan ape.. lagi duk kat bilik tu tertekan je lebih..
aku dah mula suka dgn kije aku.. tak mcm yang lepas2...
duk melanguk kat sinie.. tak buape.. dpt duit..
spa nak bagi wooo.. kekekke...
dpt duit sambil2 melayari internet update blog???
lain ar buat biness internet...
walupun tak lah byk sgt.. tapi oklah...
:D...
smlm besday baba...
sume berkumpl kat umah..
aku je tak de...
benci je..
dan mula lah diaorg wat jeles..
siap wat 3g tu... sakit ati.. dahlah ade kek coklat feveret aku...
tak pe2...
nanti aku balik aku claim... jagalah korang...
heheheh...
ape lagi ek??
smlm??...
ade crita tak best.. tapi tak leh story kat sinie... ermm.. ade bahaya sikit..
kekekeke..
yelah mysis tu dah reti melyari internet payah woo(sorry kakpat)..

ok roger n out... jap gi..

0 org Komen-mengomen:

 

Friends