Tuesday, November 6, 2007

kangen bangat~..

Kut'rima suratmu, t'lah kubaca, dan aku mengerti
Betapa merindunya dirimu, akan hadirnya diriku
di dalam hari-harimu, bersama lagi
Kau bertanya padaku, kapan aku, akan kembali lagi
Katamu kau tak kuasa, menahan gejolak di dalam dada
yang membara menahan rasa,
pertemuan kita nanti
Saat kau ada disisiku
Semua kata rindumu semakin membuatku,
tak berdaya menahan rasa ingin jumpa
Percayalah padaku akupun rindu kamu
Ku akan pulang ...
melepas semua kerinduan, yang terpendam
Kau tuliskan padaku, kata cinta, yang manis dalam suratmu
Kau katakan padaku, saat ini, ku ingin hangat pelukmu
dan belai lembut kasihmu, takkan kulupa s'lamanya
Saat bersama dirimu
Jangan katakan cinta,
menambah beban rasa
Sudah simpan saja sedihmu itu,
ku akan datang
`lagu yang aku dgr sejak akhir2 nie.. sodap plak.. nak2 time prasa nie...yang warna merah tu.. memang menikam kalbulah.. hahahaha... mcm bercinta plak aku.. walhal.. i solo U nou...hahaha.. percaya??.. siyeslah.. sapalah nak kat aku yang tak lawa.. dan suka merepek nie.. kekeke..(rendah dirilah plak)... tak pe2.. satu hari nantilah...
prasa hijau palk.. mengingatkan aku kat anak buah aku..part nie yg sedih nie "maklang abg nak ckp sikit... bleh tak maklang dtg umah abg sekarang jugak"... waaa.. anak buah aku yg berusia 6 thn tu ckp... bleh nagis woo... dah ar aku duk jauh nun di utan sintok.. nie... abg maklang luv u... kalu maklang bleh terbang skrang gak maklang terbang balik umah abg... hahahah... tapi maklang tak jadi superman lagi... rindunyer.... kalu bleh hari2 aku nak blik umah.. aku taktau nape org tak suka duk umah... aku rase umah lah paling besh..
ape lagi??? errmm... ok jom ckp pasal exam... 11hb-sains aktuari(killer subjek) 12hb-data mining(oklah projek diaa tak siap gie.. bleh paham sikit) 17hb-focas(subjek tak best skali.. =((... byk kena baca) 22hb-Ob( ade tips... tapi stuktur.. menci woo...) 28hb herustik(oklah not bad study dpt jawab tak study.. bye2lah...) 30hb- calculus 2..(repair subjek.. oklah bleh gak bawak sem nie.. kekekek)... tu je kot exam aku.. aku pun ingat2 lupa je benda nie.. hahahaha... dasat woo...
skrang duk study data mining... insya Allah malam nie nak settlekan 3 bab.. saje.. sbb nak stdy sains aktuari plak.. hermm.. paya2...
errmm.. next story.. tak air.. waaa. menci aku.. seb bek ujan je.. kalu tak... tak taulah mcmman nak idup... hehehehe... besok mlm baru ade blik air... jgn jadi mcm sem lepas dah... tak sanggup aku dahlah exam2 nie.. tak larat woo nak angkt air(walaupun bukan aku yg angkat)...
tu jelah.. sok kalu rajin aku update.. crita lain.. kekkeke... bye.. miss u luv u...

0 org Komen-mengomen:

 

Friends