Friday, August 22, 2008


:sleep::sleep::sleep::sleep::sleep:
aduhai ngantuknyer...
terasa berat je kepala nie...
smlm tido dlm kul11(actually tertido)
kul 2 lebih.. ara a.k.a kembar aku..kejut...
mengingatkan aku sesuatu.. "report dah siap ke???"
WAAA... aku bangun dengan terkejutnya..
aduhai selamat ak terjaga..
kalu tak mau cancel trip aku ke genting
rinie.. yelah..
gile ko.. aku tak siap lagi proposal tu...
tapi at last siap 50%.. tinggal nak wat scope n significant of study...
tapi oklah 2 helai muka surat (saiz 12 1.5 spacing.)
fully in BI..
aduhai giler sejap..
:dizzy::dizzy::dizzy::dizzy::dizzy:.
aku bukanyer pandai sgt BI..
nak tulis pun terkial..
make me crazy...
tapi atleast 2 helai muka surat.. aku berbangga pada diri ku..

:pompom::pompom::pompom::pompom:
aku akan sambung usaha ku tu..
di Genting... dengan usaha menyiapkan report..
moga2 tercapai impian ku.. nanti aku updated dari genting...
skrang pun dah pukul 6.46 pgi..
persiapan nak pi genting tak buat lagi..
aku kena rush nie.. argggghhh tak sukanyer.. nape aku nie???


:girl_6::girl_6::girl_6::girl_6::girl_6:

dari pukul 2 tadi tak tido..

:cry::cry::cry::cry:
k bye2
:girl_15:

1 org Komen-mengomen:

Dieyla on 06 September, 2008 said...

aik?
dah pindah blogspot balik?
patot la.
aiyooo~

eh.
emoticon tuh comel gile lah!!!

 

Friends