Friday, September 5, 2008

saya datang lagi...

:kiss: salam~... agak lama jugaklah aku meninggalkan blog aku nie... bukan ape.. amik mase nak renovate seme.. sebb aku kan baru berpindah semula... so macam2lah kena renovate semula... dan ramai jugak yang tak tau lagi aku dah berpindah setelah beberapa minggu dan bulan aku meninggalkan blog nie... sebelum membuat penyebaran umum.. haruslah mencantikkan semula blog nie... so start hari nie... aku ber harap agar aku lebih tegar untuk menulis blog.. sbnrnya since ari tu lagi aku nak update.. tapi ari tu.. ingat nak update lepas edit2 gmbr.. carik2 lah install adobe.. dah dapt tapi yang cs punya.. sedangkan yag tutorial yg au jumpa tu.. dia guna adobe photoshop 7 or 6.. aduhai.. unistall lah balik benda tu... lepas tu.. last2 tak update jugak blog aku nie.. since aku rase mcm tak de pembaca.. so aku biarkan aje... kekekke..
:girl_5::girl_5::girl_5::girl_5::girl_5:
tapi hari nie... dieyla@kwnblogging telah meninggalkan comment.. so aku pun rase...opss dah ade org baca.. so agar tidak menghampakan org itu..( so this for u dieyla.. sorry lah.. lama dah jadi silent reader(sbb tak antau comment)) aku pun updateler..... kekeke been busy sgt2.. yelah bulan lepas bulan merdeka... so Universiti byk buat program.. nak2 aku duk kat HEPA so wajib lah busy.. since puasa yang baru nak masuk hari 7...so byk senang lenang lah..sbb kalu bulan puasa bebudak ni jarang buat program.. so kuranglah sikit manusia yang masuk ke HEPA tu.. kekekek...
sebenarnyer..kalu nak dikatekan.. byk sgt nk cerita.. memang byk2 sgt.. sbb byk perkara yang terjadi... genting.. forum.. perbarisan merdeka.. so aku akan.. uraikan satu2... dalam jangka mase terdekat nie.. kekke.. secara randomnyer.. byk benda best yang aku lakukkan.. sjak akhirnie.. heheheh... so stay tune stay life...

:girl_16::girl_16::girl_16::girl_16:

3 org Komen-mengomen:

Liz on 06 September, 2008 said...

aku wonder cemane nak buat supaya kite bleh tgk member kite yg baru apdet kat tepi tu..

aritu aku carik..tp last2nye malas..
bleh ajar aku?

CikJa on 07 September, 2008 said...

bley2.. dah post dah kat YM dan blog cikgu..

Dieyla on 07 September, 2008 said...

waa..

buat entry untuk i?

so suwit!!

haha~

 

Friends