Sunday, December 6, 2009

Game Facebook~

saya dah bosan dengan game fb..
bila dia masuk je level 20..
saya dah rase mcm tak semngat dah nak men.. sbb
blik2 menda yg sama...
aduh..
yg penting.. saya cepat bosan..
:wink:
tapi saya gagahkan gak.. men..
setakat nie.. cuma men cafe world.. ngan fishville baru2 nak men..
farmville saya? dah lama saya tinggalkan..
hahaha..
sekian status terkini saya.. yg dah bosan dengan game di facebook..
tapi tak pernah bosan dengan facebook

3 org Komen-mengomen:

topo on 07 December, 2009 said...

aku dah stop main farmville bila level 20...
tapi kakak aku paksa main.. sebab dia nak gift.. hoho

jom main petville plak.. :D

Ashikin Arshad on 08 December, 2009 said...

haha..jgn la main itu game lg. jd seperti sy yg mampu bertahan tanpa bermain dgn game2 tersebut lg. wink2

attyfir on 08 December, 2009 said...

sama ar kdg2..rasa bhusan..gak ..

 

Friends