Sunday, January 31, 2010

kerana fahrin ahmad

kalu anda semua.. baca facebook saya.. mesti dah tahu.. arni adalah ari mengejar fahrin.. yelah...
rase nak nyanyi je kat fahrin lagu nie...

" I'm your biggest fan,I'll follow u until u Love ME"
:bye:

mula2 mcm nak tgk dari jauh je... mcm seblum2 nie..
jumpa DIDDY AF & Nabil Mentor... .(tgk dari bwh pentas je... so ingat nak wat camtu gak ar)..
so dah siap2 camera mode on.. nak amik gmbr dari kejauhan je..
walhal org takdelah ramaipun.. tapi akukan gedik..
takmau amik gmbr dekat2 lepas tu terjumpa lah minah chokilala nie..
so mcm jeles giler dia ley amik gmbr ngan Fahrin..
dok2 pikir pikir pikir pikir..
tolak tolak...

tup ok jom amik gmbr..
kalu nak amik gmbr kenalah beli garnier men tu..
ok aku pun men capai jelah...
ok beli tup2 kat cashier tgk..

cik ara: wei 11 ringgit je tu...
cikja: bagus lah sebelas ringgit takdelah mhal sangt..
(selambanya cikja sbb tak tahu yg sebnrnya kena 15ringgit)

cikara: mane ley kena 15 ringgit..
cikja: ala... mahal lah.. mane mampu!!!!!. takyah lah amik gmbr
(sbb aku dah mcm argghh membzir sapa nak guna?)

cikara: takkira2 beli gak beli gak...
pembantu jualan : abis kak nak beli yg mane?
cikja: ala2 bagi jelah paper.. asal lebih 15 ringgit...cepat3
(mase tu aku punya gelbah tak hengatlah)
then sy bayar2 then panggil mak... nak amik gmbr ngan fahrin...
lawak giler.. sanggup tu membazir mcm tu sekali kerana fahrin ahmad..
*sebnrnya pasal cik ara gedik nau nak amik gmbr ngan FA*

tapi ntah punya tak keruan.. tak sempat salam FA T___T
ok takpe len kali jelah.. semoga jumpa lagi....

bagi cikja...
dia.. takdelah tinggi sgt..
tinggi black gagak je ..
takpun tinggi enzul tinggi sikit..
tinggi enyazid tapi kurus.. dah tegap.. hahah
tinggi2 abg saya je..
kurus je... takdelah tough sgt..
tapi ape2 pun bley buat saya.. tak keruan lah.. owh!
dan saya tak ckp paperpun.. cuma senyum je..
hahahhaahahha... sengal tak?

Noted fahrin.... walaupunorg kate awak kaki pukul panas baran saya tak kesah..
jadi pinang lah saya =P awk pun dah jumpa mak sayakan? dia baik je..

5 org Komen-mengomen:

aiza on 31 January, 2010 said...

cikja...jeles woooooo..aduhai..

oh,xtingi n tough sgt eh??kire biase2 jela??ic..

*bile la turn i ni nak jumpe lak..hahha*

Budak Pipi Tembam on 31 January, 2010 said...

wa~~~cm sy ckp kt kembar u...i jeles + teruja = nak jugak!!! hahaha...

queenlyana on 01 February, 2010 said...

ahahaha apa daa..
apa tah hensem sangat dengan si fahrin tu.

hahaha ~

topo on 02 February, 2010 said...

hahahaha padahal aku tak faham pon apa yang ko cerita kat atas ni.. RM11 la.. RM15 la.. nampak sangat keterujaan tu tak habis2 lagi.. hohoho

shazlea shayla @ maria on 14 February, 2010 said...

huhuhu..lawak la kamu neyh..debar x??

 

Friends