Saturday, April 26, 2008

EpisODe TriBute 1

Sebenrnye.. Si R nie aku Kenal dia sbb adik fasi aku... lain dgn adik2 fasi aku yg lain.. dia dah merangkap sbagai bestfriend dah skrang... kalu bosan sure cari dia...(kutuk2 dia sikiT baru ar hilang BOSan)... kekekek... memandangkan kiteorg nie Bestfriend.. So masalah dia dah JAdi sebahagian Daripada masalah Idup aku gak... KAdang2 aku tension gak... tapi nak bwat camne.. dia memang suka cite kat aku*** ye ke??? ke sbb aku kepoh nak tau????*** tak de hal... dia nak cite... ikut dia lah kan... kisah dia ber mula ginie.. tersebut lah kisah(buat gaya syair).. hehehe.. melalutlah... ok2 serius.... dia kenal ngan si Y dia PC fair kolej aku...dari situ lah.. kenal2... tu je aku tau.. lepas tu kaple...( aku dah lupalah camne dia kaple).. nanti aku tnya dia balik... tapi memang declare lah... kejadian tu berlaku 2thun yg lalu... .. nak jadikan cerita.. si R nie... memang lah syg giler kat Si Y.. sampai aku naik heran + menyampah ( tak de niat nak jeles pun)... tapi sbb budak tu... selalu je menyakitkan ati... last2 aku jugak yg kena dgr... korang tak kesian ke kat aku nie???... aku ingt lagi time dia first2 gaduh besar... mase tu sbb dia ckp lelaki nie tak bleh di percayai... then s R nie pun cakp tak semua lelaki mcm tu.. then si R kate lah kalu lelaki tak bleh dipercayi.. nape Kak si Y dan Abg ipar Dia idup bahagia je... then terase... (aku pun pelik... tapi tu yang si R cite kat aku... lantak diorg lah kan....) lepas ungkit2 kisah2... si R nie ade perempuan lainlah... gitu ginie... lepas tu.. mase tu.. aku dah kate dah kat dia clash je... sbb buat pe tunggu sampai jadi barah.. memang gaduh mcm dah tak jalan penyelesaian.. tak lama lepas tu aku tgk dia dah pi kuar jogging.. same2... wTH... aku dah mula naik geram dan meluat... tapi sabar jelah.. setip kali aku kate jahat.. si R akan kate.. tak delah.. awek dia bek...**semayang 5 waktu.. ok fine... aku tau aku nie tak lah bek sgt... subuh pun slalu je langgar.. tak selalu pakai handshock.. tak pakai stokin... so what kalu org mcm tu tak bek ke??... geram2 lah mase tu.. tapi sabar jelah....

p/s.... oklah bersmbung lagi nanti.. sbb nak naik.. bca buku.. exam nie weii.. maybe dlm 2 week baru smbung lagi cite nie... kekekeke.. :)

0 org Komen-mengomen:

 

Friends