Tuesday, April 29, 2008

KErjA????...

ermm..
aku nak kije ape lah nie wei...
aduh2...
tadi ushar2lah... laman web.. tempat yg akan aku praktikal...
Argghhhh... sakit jiwa lah plak...
Yelah.. tak tau nak kije bahagian mane...
sebagai quantitative student mcm aku...
rase macam tak tau nak pilih mcm mane...
ari tu.. akak tu kol tnya nak aku keje bahagian mane pun... aku bleh... ter gagap2...
i think.. ok lah kalu dia masukkan aku bahagian penilai harta.. kekekke...
sbb aku rase tak bleh duduklah bahagian kewangan tu... nanti nak bwat report camne...
aku cari bahagiaan pengurusan sampah tak de plak...
yang penting aku kena cari jabatan yg sut dgn proposal aku nanti..
bukan pe senang nak carik maklumat.. kekeke...
i wish everything will fine... :((...






bakal tempat kerja aku...
p/s: onething yg aku suka tempat nie ialah... sebelah jaya jusco.. yg ade makanan best2... i love it..

2 org Komen-mengomen:

afham on 04 May, 2008 said...

good luck mencari kerja!!

_ciK ja KepOH_ on 04 May, 2008 said...

hahaha.. praktikal baru.. ermm..

 

Friends