Saturday, April 5, 2008

yesterday~

tiba2 sgt sedih bila terbaca blogaku yg lama2...
aku baru admit yg "yes i really love him like hell".. that why aku tak de pakwe lagi selepas dia......
segala ape yg aku tulis kat blog aku nie...
memang really meaning.. hehhehe
kepada my ex~... i love U (i think So)...
hahahahha... carzy me.. hahahahaha...
dia mungkin dah berpunya skrang.. so ... just forget it.. hahahah...:P

p/s: ini hnyalah mainan perasaan... tak de ke mengena antara hidup atau pun mati atau pun menyentuh perasaan sesiapa.. sekadar mainan jiwa kacau yang single..

3 org Komen-mengomen:

Anonymous said...

kapal dah lepas......wat pe nk sedih2..esok2 nnt kapal lain lalu lg yer..apepun moga dpt pkwe cepat..tp kan jgn tersilap nek kapal lak..merana nnt...

Liz on 07 April, 2008 said...

igt lg..time tu..aku pon reply gak post tu..mase tu..aku dok mengushar cik abe aku skang..tp die tak layan..last2 dapat gak..semoga..cerita ko same dgn cerita aku..

budakbarubelajar on 07 April, 2008 said...

hmm..
tak semua kisah berakhir dengan kegembiraan...
dan tak semua kisah berakhir dengan kesedihan kekecewaan...
so sabar jelah...
sape soh jadi minah blur dulu...

only i know why u did like that... because we are in same level..heheheh

 

Friends