Saturday, April 26, 2008

TuKAr LAgi~

Dlm mase 3 hari ke?? erk.. lupa dah..
aku dah tukar byk2 layout... kekek..
rambang mata betulll...
si*t je kan??..
sib bek... tak regular reader.. kalut tak sure dah pening dah dia...
kekekek..
sbb memndang tak de regular reader...
aku punya suka lah nak wat cam ne... kekeke...
bak kata Si R aku nie.. tak tetap pendiriAn... kekeke..
betullah tu...
Cepat Betul Bosan..~
Alamak~......
ada yg lagi lawa...
camne nie????...
arggh...
lain kali ar..
aku dah penat dah nak wat widget tu lagi...
kekekek..
sah rambang betul mata aku....
******************biar aku padam website tu**************
sudah.. aduh giler aku...
sbnrnyer.. aku nak story mory ari nie...
tapi tak tau nak mula dari mane...
dah ar ayat aku tunggang terbalik sekrang nie...
mase entry sblum2 nie ade crita pasal si R dan Si Y kan???...
sbnrnyer aku nak sambung episode crita tu.. tapi... nanti aku bwat entry lain lah... pasal EpiSode Cinta Si R dan Si Y... tribute to My BesfrIEnd @ EX Adik FAsi AKu... kekekeke...

1 org Komen-mengomen:

budakbarubelajar on 26 April, 2008 said...

bagi ar ara url tue.. nak gak tukar2

 

Friends