Monday, June 9, 2008

KerJa Oh KerJA~

pergh~..
benda mcm nie susah nak crita...
kerja Oh kerja..
ok.. ari nie aku letih sgt2.. balik kul 9 mlm tadi.. kuar pukul 7 pagi..
peh...
5-6.30 tdi ade latihan koir...
6.30 hingga kul 8.. teman abg aku wat keje dia..
layan2 dia sikit.. lepas tu kiteorg pi solat sat...
makan2.. baru balik...
hehhehe... tu yang syok keje ngan abg aku...
meh aku cerita ape aku buat seharian nie..

*****************
ok.. bgn pagi tadi ade lewat sikit..
aku pakai baju paling simple skali..
tak yah gosok punya...
mak aku dah jeling semacam je aku...
yelah.. mak aku ade lah seorg yang betul2 nak anak2 dia nmpk kemas je..
bukan selebit mcm aku nie..
sbnrnyer.. mals nak goosok baju n tudung.. so..
pakai je mane ade..
mak aku ckp aku mcm makcik2 .. aku wat dunno je..
janji aku tak yah iron baju.. kekekke..
so dlm kul 7 abg aku dah dtg..leps tu
mulalh pejalanan... pi antau kak ipar kat klebang..
then trus pi pejabat...
dlm kul 8 dah smpai pejabat..
sampai2 pejabt.. bukak laptop(aku punya sendri kat situ tak peruntukan tuk aku ade PC sendri)..
tak sempat nak bukak internet pun ( psst2 tak crita lagikan??.. aku dah berjaya membodek mak daptkan internet tuk aku.. tarang.. celcom broadband in my hand NOW~!.. dah seminggu aku pkai.. so dia punya servis.. tak pernah menghampakan.. kekekke..bwk pi office backup kalu bosan)... bos aku dah dtg bagi keje... asingkan nama faClah...lepas tu.. kre brapa malay brapa china india dan lain2.. lepas tu... aku kena CAll dia org semua.. ayat aku ari nie...
"HellO.. SaYa HAJar HEP U**M...AdIK/ANda/AWAK telah terpilih untuk program pemilihan fasillitator pada 23 hingga 27 jun .. SIla lapor diri Di U**M di bangunan akedemik pada 2.30 ptg 22HB... bleh tak hadir pada hari terseBut??"..
tuk pengetahuan U all Semua.. den ckp ayat tu sebyk 155+-.. ermm.. pergh penat dek oi...
dari pagi sampi ke petang.. den buat benda tu.. Dgr2 Sok kena buat lagi...
tuk Budak2 sem 3 plak.. wakakak.. dulu den yang dapt kol.. skrang den plak kol org..
tu jelah kerja den ari nie.. senang kan... biasalah budak praktikal..tunggu lah seminggu 2 lagi... tu jelah yang berlaku ari dan tuk 2 tiga mingu nie.... dan skrang brasa sgt mengantuk... dah berpinar kpla otak.. lain kali cerita lagi..gud nite.. ngantuklah~
MeMoRiES

0 org Komen-mengomen:

 

Friends