Sunday, June 29, 2008

Sometimes People Forget to LAugh~

:) sejak aku keje nie.. dah 2 kali aku nangis..
crita agak tragis jugak lah..
family matter..
tapi semakin mencabar hidup ini.. kite semakin blja untuk tersenyum..
supaya hidup kite yang sekali nie.. tak terus
di warnai dgn tangisan..
kadang2 kejatuhan tu penting..
dari jatuh tulah kite blja untuk bgn semula..
:)...
org kate aku nie tabah~...
kadang2 tergugat gak ketabahan..
hahahha.. stop it.. dlm 2 hari nie.. aku penuhkan idup aku dgn motivasi..
setiap yang berlaku pasti ada sebb..
bak kate owg putih.. thing happen for reason..
ok.. one more thing.. nak tau nape suka baca blog moroka@rosli
Mutiara kate yang kat tepi2 tu..
kadang2 dia wat entry kata motivasi syuka2..
sbb tu i ingat dia punya link..
kekeke.. suka lah baca blog mcm tu.. expecially guy yang tulis..
impress sgt2.. wah~ terpujilah plak..
takpe i positive skrang nie..
u all nak tau tak.. ari tu kite tgk kungfu panda..
love it.. dari kungfu panda lah..aku..
sbb dgn mempositivekan diri.. kite akan teruskan hidup dgn ceria..
aku teruskan hidup positive
biarlah pe org nak kate.. sbb org memang suka bercakp..
biarlah.. sbb dia pun ade mulut..
nanti tak cukup plak perkataan dia nak ckp tu ari tu.. so kesian sama dia maa..
one more my prinsip.. nk tau pe???
kalu kite suka ngata org.. kite jgn mara org kate kat kite..
kalu kite suka kritik org.. so jgn tersentuh bile org kritik kite..
so.. kalu org tak dpt sesuai kan diri ngan kite... that time kite lah kena sesuai kan diri kite dgn org tu..jgn harap kan org je.. sbb tak semua org fhm kite..
(renung2kan lah)...
wakakkaka.. bosan rite??? saje.. tension sikit.. lagi pun aku dah lama tak updatekan...
**************************************************
update me???
1) kije cam biasa( dah mula rase selesa)
2) single lagi.. wakakak(tak tahaannn)
3) diet???(tak bleh arr.. asyik lapar je ermm.. kenot2)
4)puasa tak ganti lagi( waaa dah nak puasa dah.. "hajar puasalah pelapar betul kamu dush")
5)still planning future...
6) waaa cukup2 lah tu.....larikkksssss....

**************************************************
rancangan tv????(jarang tgk tb.. kalu tgk pun online punya tak pun ujung minggu)

1) sinderella ( wah nak bis dah crita nie.. kiut ar zoela ngan haidar..waaa so cewet...)
2) gaia ( suka zizan.. luv it)...
setakt nie 2 je yang aku tgk syebb 2 nie bleh tgk ulangan dia..
wakakkaka.. im busy working sleeping cooking.. searching...

***************************************************

else???
nothing change me.. just a same me.. kelamkabut gurl... pendiam(wah~ no one trust me when i tell them i pendiam)kenot2 hahahha...just a girl love to be.. little girl..wah~....





nota kaki: let make world around us... jom tgk sepi????.... aku tgh sepi nie...

0 org Komen-mengomen:

 

Friends