Monday, June 9, 2008

SeleSai~fush

everything really done now...~
result dah kuar...
alhamdullilah... aku tak payah ulang paper..
walaupun.. result ku.. tak delah cantik mane...
tapi it still result...
oklah bagi aku yang kuat memain nie...
yg peliknyer.. yang aku sangka tak bleh bwak..
tak de plak dapat teruk.. yang bleh bwak teruk plak..
kekeke.. lumrah alam.. nak wat camne...
tapi.. still tak lepas kalu nak mintak master..
pergh~... i really have to work harder..
kalu project paper aku nie.. dapt best...
so bleh ar tingkat sikit kot..
sbb praktikal je dah 8 jam kredit...
InsyaAllah...
kita doa2kanlah( korang pun kena doa2kan kita tau)

ok berbalik pada kesah aku berpraktikal...
wah~ oklah jugak.. takdelah best mne..
tapi baru seminggu...
so tak bleh nk kate pe..
yelah.. org tak percaya lagi kat kite..
aku di beri jawatan sbgai PA bos aku...
ape2 kije yg bos aku bagi..
aku buat lah..
stakat seminggu nie keje aku.. set meeting..tulis surat..
wat surat.. wat projek paper.. type2..
yang paling byk aku buat...
tolong akak2 krani wat surat...
lain2 sume.. dok lepak2 tgk org buat kije(nie yang pling byk wat)...
opss.. lupa nak ckp.. aku masuk KOIR... wah~ hebat tak???..
kekekek.. tak sedap pun suara... tak cukup nafas lak tu.. kuang2..
ape lagi yang best???... ntah.. tak de org ensem.. tu yg pasti.. kueng2...
ok lah nak tido.. kalu rajin sok aku update lagi...
dgn gmbar skali...~
klah nak tido~ sok kije..
:((.. sedih.. dah ar baru balik meeting... pergh~... k bye.. story mory lain kali..
stay alive k..


notapipi: keje org bawah lagi susah dari keje pegawai.. waaa~ hakikat tu... lagu PKN dah tukar lagu lain.. wah~.. nampaknyer aku semakin tua~.. ngeh2~
aduh2

1 org Komen-mengomen:

Dieyla on 09 June, 2008 said...

uish.
dah kuar dah result?
waaa...
takotnyeeee!!!!

 

Friends