Friday, June 13, 2008

KoIR~

~kami kembar 3.. wakakak~

samanyer~.....
wah~ arini.. catat sejarah dlm idup ku lagi..
aku menyanyi koir tuk.. tempat kerja aku..
sbb ade hari kualit..
wah~.. siap mekap bagai..
peh..
aku pun naik seriau...

tapi oklah.. start minggu dpan aku dah belh balik awal..
YAHOOO......
seronoknyer...
happy sgt2.......
lepas tu.. dah kena tunggu MHS plak..
penat lagi~...
tapi aku suka...
sbb aku ikut pesan mak aku...
kalu nak keja... biar ikhlas...
barulah dtg seronoknyer..
so i really enjoy in my work..
very2....
kalu ikut ati..
nak je ikut abg aku pi tgk tempt malam nie..
tapi badan rase penat sgt plak....
sok pagi2 dah kena pi semula... set uP tuk pameran plak...
:(( tapi sok mlm tak tau nak pakai baju pe????>..
arggghhh.... nanti mak mesti so pakai baju yg bukan2.. taknak aku...
aduh2...

opss.. mest tertnya2.. sok malam ade pe plak.. sok mlm ade konsert okestra..
wah~... mcm projekkan...
biasalh... bila ade projek mcm2 projek..
kalu takde.. takde sgt2.. naik bosan aku..
taklarat nak meleter dah.. layan~~~~~~~

0 org Komen-mengomen:

 

Friends