Friday, September 4, 2009

I know Than Im Getting Older.... but

i refused to grow up~

(yelah nak tinggi mane lagi dah tinggi betul nie)

cikja arini flu.. unstable mood.. rase mcm nk tido sebentar jap gi..
tapi rase nak pergi mcd?
sbb lagi smlm perut tak berisi..
so camne?
ntahlah.. nak pergi doktor malas..
sbb cikja memang tak suka makan ubat..
tupun sib bek 2 bijik panadol dapat masuk semlm..
kalu tak memang terluak balik ar..
payahnya..
manja? cikja memang manja.. bukan sikit..
hahaha.. ape yang di ngarutkan nie?

ok nape tak nak jadi besar?

1- sbb dulu kecik2 takyah pun pikir berat..
2- dulu kecik2.. takyah pun pikir pasal keje..
3- dulu kecik2 bley main2 je..
4-dulu kecik2 kita tak faham dengn dunia org besar..
5-dulu kecik2 kita tak tahu ape tu cinta
6- dulu kecik2 kita bebas kawan ngan sapa2 pun..
7- dulu kecik2.. ari ni gaduh.. esok kita dah baik balik..
8- dulu kecik2.. kawan2 ada lah bestfriend kita...
9- dulu kecik2 kita tak yah pikir dan org pikirkan pasal bila kita nak kawin..
10- dulu kecik2 kita takyah pikir pasal perasaan org..


so sbb tu kadang2 cikja lupa yang cikja nie dah besar rupanya..
l
:cry:

nantilah smabung tak larat nie..
kena jaga kesihatan untuk drive pulang jap gi..

:err:



~penghidap flu..
~ kepada incik black sorrylah tak dpat angkat..
erm aku tak sehat smlm tido..
~doakan aku selamat pulang daaaa

5 org Komen-mengomen:

Liz on 04 September, 2009 said...

aku pon nak jadik kecik balik laa

Mohd Fathullah Bin Mohd Aznam on 04 September, 2009 said...
This comment has been removed by the author.
Mohd Fathullah Bin Mohd Aznam on 04 September, 2009 said...

huh? xnak beso..haha ni mesti kes bendera merah kan..
hehehe~

13may on 05 September, 2009 said...

kalau kecil, langsung takde masalah kan?

hehhe hehhe

najhar on 25 September, 2009 said...

ajar..cantik la blog ni..rindu kamu..

 

Friends