Friday, September 25, 2009

Raya kali ni..

Raya kali ni..
  • saya dah pandai bawak kereta.. saya bwak emak pergi jalan beraya dan sembahyang raya..
  • saya pergi tesco di pagi raya..
  • saya bawak emak dan busu pergi beli lauk raya 2 hari sebelum raya
  • saya tak kemas sgt rumah sbb takut demam mcm masa saya nak konvo tempoh hari..
  • saya cuti raya sampai raya ke-3 aje.. dan sambung cuti balik esok sampai senin..
  • saya seronok sbb saya masih lagi hidup dan bergosip dgn sepupu saya..
  • saya dapt tgk org berebut untuk dapat ayam murah..
  • saya beli baju dan kasut bukan untuk raya tapi untuk kerja..
  • saya kena kuarkan duit raya...
  • saya masih mempunyai 5.5 anak sedara..
  • saya ke kubur nenek,atok dan kakak saya..
  • saya masih Siti Hajar yang tahun lepas tu..
huhuh.. itulah raya kali nie.. masih raya bersama family tercinta..
dan bersama sanak2 saudara yg tersayang.. dan budak2 5 org yg bermcm ragam..
saya harap anak buah akan datang lelaki.. kalu kembar pun best..:)
dan yang paling sedih.. dah sekeping je kad raya.. tu pun kongsi sampai 4 org...
anyway!.. thanx cik seri.. ur the best!..
hahahaha


2 org Komen-mengomen:

queenlyana on 25 September, 2009 said...

Olololo... nnti raya haji I hantar kad sorang satu laks. Ehehehe

tgh bangga nih,
asyik masuk nama jah kat blog cik ja. heehehe

kojah on 25 September, 2009 said...

samat ari rayaaaa

 

Friends