Wednesday, September 9, 2009

MakLAng SAYAng KAMu

salam uols..
arini tetiba nak cerita pasal anak2 buah aku yang comey2 mcm mak lang dia..

mula dengan anak2 kakak aku..

ok dari kiri... abg a.k.a anas.. ana..aman.. kakak a.k.a anis..
meraka nie semua anak akak cikja
dok sebelah je ngan umah cikja
so hari2 memang lah jumpa mereka nie..
dulu tyme dok kedah.. mereka gaklah yg dirindui..
kalu stress2 suka kol diaorg..
sbb diaorg nie suka update cerita kat cikja..
mcm2 lah yang dok ngadu..
lepas tu asyik soh cikja balik cepat2..
ermm lepas tu.. dah balik asyiklah nak bergaduh ngan cikja..
diorg nie.. cikja memang jaga dari kecik2..
cikja babysit diaorg..
mase cikja cuti sem atau pun abis blaja..
so kalu setakat kena tgk ceria dari pagi sampai ke petang tu..
normal2 dah..

walaupun kadang2 diaorg nie memeningkan..
tapi diaorg memang best.. sbb?
SBB Diaorang ANAK SEDARA SAYA...
mestilah comey dah hot macam maklang dia..



nie plak si cantik manis anak abg..
nama dia una..
dulu kecik2 memang tak naklah dia kat saya..
sbb dia mak kak ipar saya jaga..
so jarang jumpa..
tapi lately.. sejak jadi babysitter dia tempohari..
dah keepin touch dah.. siap bley rindu2..
suka nak ajak saya jalan2..
dia blum pandai ckp.. tapi kalu nynyi pergh bely plak dia..
dia COMEY.. Sbb DIA ANAK SEDARA SAYA...


Memang ENtry nie Khas UNtuK ANAK-ANAK SEDARA SAYA..
SBB diaorg best.. dan
MAK LANG SYANG KORANG..
MAklang HArap.. Korang akan membesar dengan baik..
dan menjadi org ok..
:pompom:
sbb nanti mak lang dah tua bleylah korang jaga mak lang plak..

_WIth Lot OF LOVE_
~MAkLANG~


* Semoga satu HAri NAnti.. cikja Pun akan Dapt anak MAcm DIorg nie*

2 org Komen-mengomen:

Anonymous said...

hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

FdausAmad on 13 September, 2009 said...

Gua nak ajak lu lepak lepak kat blog gua.Rilek rilek.

 

Friends