Friday, September 25, 2009

Kad RayA~

Selamat Hari Raya Semua... Amacam best tak raya tahun ni?
cikja tgk..*baca sebenarnya*.. semuanya happening2..
nak2 kalu kat facebook tu.. hush... berperang dah dengan album tajuk raya raya...
musim.. sok kalu musim kawin... tajuknya asyik kawin2...
ala... tu semua musim tu...
berbalik kepada kad raya...
tahun niekan.. cikja antau 8 kad raya.. kepada 8 org terpilih...
mereka 4 org rakan facebook dan 3 org rakan betul.. satu org abg saya.....

Kenapa Saya Bagi Kepada Mereka???


Cik Rozalizda Ghazale..
1- sbb dia nak bagi kad raya.. so mcm balas balik~
2- lepas tu, lama dah tak bagi dia kad raya..
3- cikja patut bagi sekali bapak dia.. tapi mcm malu plak..
4- dia kwn blog facebook dan dunia realiti.. sbb tu dia terpilih...

Cik Seri LyanA...
1- sbb dia comey sgt.. dan best..
2- sbb dia kwn fb n blog sya...
3- sbb saya rajin komen fb n blog dia..
4- sbb kami adelah sekolej dan seuniversiti mempunyai lingkungan kawan yg sama.. tapi saya tak pernah perasan yg saya nie kenal dia.. mungkin pernah sesekali bercakp scara tak langsung kalu dia menggunakan Lab kat blok kami tu.. tapi saya tak perasan langsung..
5- sbb dia adalah best!..

Cik Nadia Kay...
1- sbb dia comey gak..
2- sbb dia kawan fb n blog saya...
3- sbb dia rajin dan saya pun rajin komen fb n blog dia..
4- sama dgn point untuk cik seri..( hahah malas nk salin semula sila rujuk point no 4 cik seri)
5- sbb dia suka buat cerita kelakar dan karut ngan saya.. kaki gosip.. (saya suka!!)
6- sbb dia dan cik seri adalah belajar di UUM yg saya baik di FB.. (bebaik2 mcm saya sgt baik masa di UUM)

Cik NorehAn
1- sbb dia kawan saya.. sgt baik..
2- sbb dia rajin antau kad raya kat saya..
3- sbb saya takpernah bagi dia kat raya pun..
4- sbb dia kawan saya masa kat UUM saya dan dia dah mcm kembar dah.. kalu ade dia ade saya.. ade saya ade dia.. cuma dia jarang ikut saya berfasi2 je.. kalu tak memang betul2 kembar dah.. dan dia sgt baik dgn saya.. dan kami nie satu kepala...
5- sbb saya Sayang SGT Kat Dia..

En. Black~
1- sbb dia kwn saya..*ahaks point no 1 mesti ckp kawan..dah tu.. memangler kawan kalu bukan kawan idakler di baginya kad raya*
2- sbb dia rajin bagi komen kat fb n blog saya...
3- sbb dia pelik..
4- sbb (point 6 Cik Nadia)
5- saya patut bagi untuk seluruh keluarga dia.. haish bley terlupa plak.. takpelah.. raya tahun depan..

dan 2 org yg takperlu di beritahu nama nya..!

dan lastly abg angkat ku.. merangkap abg sedara angkat..

En. Amirul Anuar~
1. sbb dia abg.. itu aje.. hahahahaha



merekalah.. mendapat kad raya dari saya... :) sbb mereka adalah org2 yg sgt best di dunia maya dan dunia realiti.. hope to see u all in real world.. mesti best!.. :)tapi saya pemalu seh.. hahaha..


ok sekian je.. nanti saya tulis lagi.. ESOK saya CUTI!.. Yeah..


6 org Komen-mengomen:

Liz on 25 September, 2009 said...

aku rase bersalah lak...
mane tah kad raya aku tak smpai2 kt korang..sedey tol..
mesti korg igt aku tipuuuuu.. isk

CikJa on 25 September, 2009 said...

eh dapat dah tak?
ermm mesti budak tu tak hantar.. ataupun lambat sikit..

cik seri intan baiduri on 25 September, 2009 said...

I ingatlah kan, liz lupa letak setem kot, tu yang tak sampai-sampai tu. huhuhu

hamboi-hamboi cikja, baik punya bagi sebab hantar kad raya yeh. HAHHAHA terharu I.

by the way, nice to know you too. You & the rest of your family (kak pat, ara & en pepejal) completing my world each day..!

hope to see you soon...!

p i j a h on 25 September, 2009 said...

cikja i pun bes gak tapi xdapat pun. x aci neh. hehe ;p

M i R u L @ SuGaR GliDeR on 28 September, 2009 said...

ish..sedih tol..yg lain sume..punye la byk sbb..smpi kt abg..1 je sbb nye?sedih2..sadis..huk...

Unknown on 30 September, 2009 said...

mcm bole buat cite gossip baru je ni..jeng3..
cikja pon kelakar gak, mendengar cite gosip dgn tekun, tu yg sy pon suka tu..=)

 

Friends