Sunday, May 4, 2008

PiNK???

eeeuu...
hehehe...
pinknyer..
bukan pe.. saje nak padankan dgn shoutbox aku(malas nak tukar dia punya setting semula)
tu... so jadilah..
kepinkanan.. di blog aku..
nmpk lemah lembut diri ku...
walhal...
tak de sejarah lemah lembut dlm idup aku...
aku tak tau lah kenapa...
ape lah payah sgt aku nak jadi lemah lembut...
kekekeke...
watever... i still love myself alot...
:D
******************
ok abis cite pasal layout..
ari nie.. pagi2 lagi aku dah di kerah bangun..
tuk ape??
tunai kan impian memet aku...
ape impiannyer...
pi jalan2 naik beskal dgn aku...
actually bukan aku je...
bersama2 kembar ku dan pakwe memet ku itu...
impactnyer...
first...muka ku sunburn...( nie suma sbb PKN.. aku dah tak bleh kena chya matahari dgn byk2.. kalu tak muka aku akan segera berbelang.. i hate IT~)
sbb tu aku tak suka buat aktiviti luar...
second punggung ku skit... nie suma sbb dah lama tak naik beskal...
ade amik gmbr nanti ku uploud...
bestlah.. seronok...
kekeke...
next story...
multivariat... adelah susah.. argggh....~....
tu je yg mampu ku kate kan setelah exam ari tu..
aku nie tgh kesejukan.. yelah dari pukul 12 tadi aku kije sampai kul 8 nie.. argghh... sejuk mcm duk dalm peti ais aku rase...
dah lah... blah dulu.. sok story lagi...
COUNTdOWn 10 Day To Go~

0 org Komen-mengomen:

 

Friends