Friday, August 21, 2009

McD Spicy Chicken McDuluxe

Dengan ini...
saya ingin menukar nama ke
cik Spicy ChiCk... hep2.. ade plak..
sbb??? supaya saya dapat sebut dengan jelas
spicy chicken mxdulexe...
aduh2...
bukan sekali tapi
DUA
kali.. saya telah tertipu dengan MCD
sangat sedih...
dan hari ini.. saya berasa bangga...
akhirnya.. saya dapat gak merasa chicken mcdulexe..
setelah asyik diberi mc chicken...
RUGI SENGAL...
erkk...



dan hari ini telah membuat kegilaan yang teramat sangt.. setelah saya berjaya membelinya..
dan mengambil gmbr (sila rujuk gmbargajah)
tak pasal2 bukan?
huhuhuhu..
what can say.. mood i bertaburan minggu nie..
kejap2 nak kena kutip..
kejap nak kena kutip..
sengsara betul..

so skrang saya mahu pulang dari keje..
kalu internet saya baik.. mlm nie update lagi.. kalu tidak...
esok2lah..
tak pun minggu depan..
tapi kalu sapa2 bley tolong basuhkan kete i..
mlm nie i update..(hahaha ok tak kelakar)


3 org Komen-mengomen:

M i R u L @ SuGaR GliDeR on 21 August, 2009 said...

hahahaha..alololo..cian nye..huu~ =p

M i R u L @ SuGaR GliDeR on 22 August, 2009 said...

bru perasan..npe byk sgt version ejaan "deluxe" tuh? =p

~ErinAinAzeren~ on 23 August, 2009 said...

sedapnyerrr...baru jek mamam,..heheh

 

Friends