Wednesday, October 28, 2009

sedih byk!



~tahu tak kenapa saya sedih tgk VC nie?

sbb saya manyak sgt.. kwn versi online..
yang ngadu bagai.. yg sentiasa ada bila saya perlukan...
so saya betul2 terasa dengan benda ni... :(

~ saya dah buat private blog..
nak baca cepat bagi email~

2 org Komen-mengomen:

cik seri intan baiduri on 28 October, 2009 said...

Astaga..!
Jangan sedih banyak la amoi. Sedih sikit-sikit sudah ye. (nanti ihsan cakap kita ni lembik dan jiwa halus)
Kita kan selalu fikir apa yang ihsan cakap. Hihihihi

I tak sedih pulak pasal kawan online mcm u sedih.
Yang I sedih pasal video tu..
Bf dia dah gone forever, bercerai mati woooh. sedih gileww.. Tu benda yang I memang akan sedih sampai bila-bila. Uhukkkkk

CikJa on 28 October, 2009 said...

hahaha..
kenapa kta selalu fikir ape yang ihsan ckp?????
hahahahaha

 

Friends