Thursday, November 26, 2009

SecarA RAwak

:kiss:
flying untuk semua...

:bye:

ish2.. lamanya tak tulis blog kan?
tapi sebnarnya.. blog sentiasa ade dlm hati...
sentiasa menjadi no 1.. but... kekangan masa membatas segalanya...
ayat nak power aje.. cececece...
ramai plak yg respond pasal entry bwah nie..
huhuhu..
itu hnyalah cerita rahsia hati je..
sbb kadang2.. tak ley simpan dalam hati... terkeluar gak..
terjadilah entry kurang bermutu itu...
:sleepy:
skrang ni bz sgt.. dgn keje.. *kalu budak ofis baca nie.. mesti meluat*
hahah actually ok2 takdelah bz sgt..
bz main facebook.. bz play around..
bz... bz... bz..
hahaha sila muntah skrang..
harap2 budak ofis tak baca.. kalu tak bising betul diaorng nie..
haish... pasal status facebook saya pun..
kadang2 mereka bisingkan... aduh..
*jgn sampai saya delete korang*

saya nak cuti..
tapi kalu saya cuti dan hanya terperuk di rumah..
takde faedah jugak..
baik saya kerja.. sekrang2nya bley bersosial..
ermm.. next month ramai betul yg bercuti..
ramai yg sambung blja...
dari hati yg ikhlas.. saya jeles sgt..
saya jeles sgt... saya nak futher gak..
tapi makin lama kat sini.. saya makin sayang nak tinggalkan..
sbb saya terfikir kalu saya tinggalkan..
*eh takyah lah ckp nanti org kate saya berlagak plak*

haha..
ok nowadays..
saya sdang download cerita nie..
you're beautiful...



best sgt... sila pergi tgk.. percayalah...

ok skrang nak pergi download cerita tu.. bubye..


1 org Komen-mengomen:

queenlyana on 22 December, 2009 said...

Jom lah sambung belajar. I ajak ari tu dia tak nak.. cubit kang budak nih..
babe..! i rindu lah nak bergossip dengan you..!

 

Friends