Monday, November 30, 2009

Kamu Cantik..(perasan!)

selamat pagi..
wah update di awal pagi?
adekah sbb takde keje?
sbb 2 org yg tahu ape yg saya nak telah bercuti..
ish2.. taklak saya tahu dia dok bercuti..
ceh!!!

kalu sapa yg ikuti status fb saya...
akan tahu..
saya sedang bebunga2 dihati..
mercun telah meletup2 dia telinga...
oh no... sgt dramatik..
tapi itu yg terjadi..
so sweet... sgt cair dgn cerita korean ni..
You're Beautiful..
sila pergi tgk semua...
secara keseluruhannya... saya suka hero dia...
waa.. bad boy type.. fuh very2 mencairkan..
dan dapat beli jiwalah wa cakap sama lu...
ok skrang saya cair lagi.. *takmau cerita dah.. saya sedang cair*
takpe saya cerita sikit..
keseluruhannya dia gabungan cerita Boy Over the flower dengan Hanakimi..
tapi cerita ni lagi best kot..
hhahaa.. lagu dia best... pelakon dia hensem..
I love u so much.. MUAHXXXX

ok.. saya rase cukuplah tu.. saya nak pergi buat kerja..
haha.. saya suka.. harini saya akan senyum..
mcm baru dpt cinta.. :)

sayang selalu

0 org Komen-mengomen:

 

Friends