Tuesday, November 17, 2009

Single Tak best Bila?

bila..
turn back...
takde sapa sokong kamu dari belakan
g...

bila sedih..
tgk tepon takde sapa saya nak kol..


bila risau..
buka msg.. type new msg..
tak tahu kat sapa nak msg..


bila betul2
need someone to talk..
takde sapa dah saya nak mengadu domba..


dan tak de sapa.. Come to Me And Say..

"Never Mind Dear it Small Matter.."

or

"ish2 cepat pergi bunuh diri.. hahhaa"

or

"esok semuanya akan ok.. tak2pe.."


waaaaa... sedih..

mesti korang kate.. apasal tak cakp ngan parent...
ngan kakak???
ngan adik.. sepupu sepapat?

ermm.. sbb benda yg saya wisau kan tu..
kadang2 takde yg penting pun.. remeh gile..
takkan kejap nak kol mak..
aduh cam MOM's Baby..
lagi satu.. saya taknak org risau pasal saya..
mak cikja tu bukan sehat sgt nak dgr rintihan hati cikja ni..
tupun sikit2 terluah gak.. haish..
sian kat mak.. dahlah umah mak uruskan..
takkan masalah pun mak nak tolong uruskan...

hahaha...
so kesimpulannya.. bukan semua org bley dgr luahan hati saya
yg annoyingkan kadang2..
hahahah..
sapa yg jadi pendgr tu.. sila kasian pada beliau..
eh2 saya pernah ade tau sorang pendgr..
yg betul mcm faiz dan cik seri..

tapi dia larikkan diri disaat i betul2 perlukan dia..
jahatnya dia..
tapi skrang dia dah dtg blik.. tapi
semua dah tak mcm dulu...
dia adalah Firdaus *bestfriend ever*
dia adalah "tong sampah" i..
yang pertama dan terakhir..
takde lagi org yg mcm dia..
selepas dia pergi dr hidup i..
sbb takley ar.. sbb i tak suka rasa sedih..
hahahahah..
so kesimpulannya i taknak ade org yg bek sgt dgn i..

eh2.. tercerita bab tong sampah.. nanti lah i buat story pasal dia.. tapi bukan skrang..
satuhari nanti.. kekekeke.. :P
ok jom tido sok keje.. ala!!!!!




layan lagu ni k..
untuk sapa yg down mcm saya~



tapi kalu tak tahan..
sapa2 yg ajak i YM tu ..
mesti kena dgr punya sikit..
mcm abg Mirul.. hahaha
kesian abg mirul..
takpelah.. baca jelah.. :P


p/s: saya dah add semula black gagak as friend kat fb hahahaa.. sengal giler saya..

6 org Komen-mengomen:

p i j a h on 17 November, 2009 said...

huhu.. betul2. sy jugak mcm cikja. sgt sedih. dan sgt memahami. oh tidak. nak nanges.

cik seri intan baiduri on 17 November, 2009 said...

Faiz is not a good listener. Sometimes dia buat I tambah sakit hati berganda-ganda. But he made my day.. hahahaha

well cik ja...
just have fun with your single time.. before u taken by someone one day..!

CikJa on 17 November, 2009 said...

pijah~
hahahha...
ayoo..
saya buat entry ini bukan untuk sedih.. jgn sedih2 jangan sedih...

cik seri~
kekekeke
dah katakan.. saya happy saya single..
hahahaha.. tapi ape nak buat..
hati takpernah tetap..
kadang2 terlolos jugak sedih sbb takde poakwe.. kekekekeke

NAB's Gallery on 18 November, 2009 said...

inilah lumrah kte manusia kan...for those yg single~hope ad pkwe..n for those yg xsingle~wish they cn b single...adoyai!!

Firdaus said...

Peh! adake tong sampah mu pgel pakcik?
Pakcik skrg dlm kebengongan stadi ni.. almaklum la, da smbung ni kne la bt btl2.. ape2 gosip panas ke ngmpat2 bole je contact pck di talian tepon pck.. bole je ceting2 wat.. cube test dlu kol.. haha.. pck tgu mlm ni.

CikJa on 20 November, 2009 said...

cik Dros
hahahha... lumrahkan.. yup memang pun mcm tu.. haish.. sbb manusia takpernah rasa cukup...

firdaus..
oklah tu tong sampah..
berguna wei... ayooo...

 

Friends