Wednesday, April 13, 2011

berangan...mcm awan angan2...

arini.. 
tajuk angan2 saya adelah...
pre wedding theme...
tak boley blahkan???
dah gatal nau nak kawinlah tu...
sbnrnya bukanlah ke arah itu sgt..
tapi saya suka dengan amik2 gmbr...
dulu kecik2 berangan nak jadi model... 
tapi pe boley buat.. mak soh blaja rajin2..

ok.. di sbb kan itu..
arini adelah ari menggoogle gmbr 
pre wedding.. berkonsep...
...BACK TO SCHOOL....

sangat best!... menarik.. dan Da boom...
sok kalu aku kawin... sure konpom aku akan guna konsep nie
walaupun takkanlah aku ni akan bercinta dengan kwan sek..
yelah dulu sek pompuan mane kan dtg lelakinya....
dan probobility untuk aku kawin dengn org yg aku kenal sejak kecik2 tu
adelah sgt rendah... so.. nnti sekdar theme aje.. suka2 :)
sbb mcm comel je...
nnti akan panggil kengkawan untuk join sekaki :)

tajuk theme dia...

scene pertama... kat luar pagar sekolah...
usha.. budak high school balik sek...
(ok itu memang selalulah kami budak convent buat)

scene kedua... 
mula dating... (masih sekolah)

scene ke tiga..
curang (masih sek)

scene ke 4...
kembali bersama (U / dah keje)
dan dating dan melamar...

hahahah ok.. best tak jalan cerita.. mane ley cite detail2..
nnti tak menjadi.. yang penting kawan2 yg suka pakai baju sekolah akan dijemput
untuk menjayakan photoshoot tersebut..  :)
wa memang suka benda comel2 nie...
yang penting... wa memang suka bergmbr... giler!!!!
tapi wa tak cantik nak di jadi kan model :p
tak pe redha :)

gmbr??? ala update guna email.. tak best kalu letak gmbr nnti takley buat caption...
so korang bygkan ajela... hahahaa...
:) mcm lah ade org nak baca... sbb tak de org bacalah sbb tu
wa ckp wa berangan... 
berangan mcm org takde keje.. :)
ok dah sapa berminat bley ar masuk minang... hahahahha
tak ley blah dowh.. 
ok cukuplah tu angan2....
lepas nie mesti ade org cilok idea wa.. hahah tak pe suka :)
maksudnya idea wa tu seronok.. :)

1 org Komen-mengomen:

Firdaus Kasim on 13 April, 2011 said...

alamak.. pasal theme2 wedding sy x taw langsung nk ckp apa.. hhee
Entri paling hot :
6 ciri blog yang bagus"

 

Friends