Tuesday, April 26, 2011

kadang2 Part 4


kadang2...
aku ni bukan seorg yg baik...
sopan santun jauh sekali...

kadang2...
aku ckp tanpa fikir paper..
sampai sorang kawan aku berckp
"org yg tak fikir seblum berckp tu lembu aje"

kadang2..
aku akan buat aje ape yg aku rase nak buat...
mungkin org ckp aku in challengging...
tapi tidak lah sampai kesitu...

kadang2...
aku rase down jugak....
tanpa arah...
tapi saya ade meraka yang selalu disisi...

kadang2
aku takut dengan masa depan...
sbb aku kadang2 tak besedia untuk masa depan...

kadang2
aku rase.. 
aku rase..
aku rase..
aku rase..

dalam dunia ni bukan kita hanya ada bahagia..
so bersedialah untuk sebarang kemungkinan.....

berdirilah dimane kamu berada.. 
melihat disekeliling kamu...
kamu akan rase.. kamu ni bukanlah sesiapa..
tapi jadilah terbaik untuk diri kamu sendri...

luv
cikja

0 org Komen-mengomen:

 

Friends