Monday, April 4, 2011

positif... positif... positif... (part 2)


Fuh!...
post mortem bengkel...

bertepek ko kena kat aku...

ok memang positif positif...
ok memang nmpk byk kot salahnya...
sebnrnya...

aku tak nmpk benda yg nak terjadi.. 
dan bakal terjadi..
so aku mcm tak sure...
arahan yg diberi kepada aku cuma...
stand-by incase ada masalah paper...
so?

saya standby jelah..
bila org mintak tolong sy tolong..
overshadow org memanglah tak...
kang org kate saya melebih2 plak..

ok fine lepas nie...
aku kena lebih agresif...
haish... susah lah...
nak carik tempat plak nie..
harap2 ade yg kosong lagi...
next 2 week kena pergi bengkel lagi... bosannya... 
mcm dah tak suka kerja kat sini..
ok dah bye..

nak pergi carik ion positif...
sbb dlm diri sudah rase mcm tak layak sudah :)
ok fine....

0 org Komen-mengomen:

 

Friends