Sunday, April 3, 2011

positif.. positif... positif

saya perlukan ion ion positif...

sbb??
beberapa hari ni terpaksa buat benda yang saya taksuka...

tak suka tulis minit...
aritu terpaksa tulis, taklimat.. dah rase mcm hampeh dah
ntah ape2 aku tulis...

tak suka mengarang...
dalam masa satu hari terpaksa tulis balik ape yg di tulis
untuk laporan mcm hampeh aje...

dan penderitaan tersebut.. memerlukan ion2 positif

aku taksuka benda last minute yg menyusahkan..
tapi skrang terpaksa buat.. hampeh betul..
aduhai.. peringatan..
kena sediakan draf laporan seblum bengkel
kena sediakan tape recorder.. (saya lembab nak salin2 nie.. dahlah kuat berangan :( )
kena byk membaca.. baca bahan2 ilmiah untuk mendapat ayat yg lebih bertamadun..
ni tak.. asyik2 selain itu, oleh yang demikian... aduh sengal betul..
ok sila perbaiki siti hajar...

permudahkanlah...

0 org Komen-mengomen:

 

Friends