Friday, March 28, 2008

AkU~



~my nightmare~




kurang dari sebulan.. aku dah nak final exam.. very2 the final... adush... syoknyer... lepas nie.. aku bukan lagi bergelar pelajar... tapi... tak study pe lagi nie... asemen pun tak siaplagi... manenye nak sentuh lagi buku... note pun tak lengkap lagi.. lepas je selesai semua asemen.. akukan mula2 mencari2 note.. tuk melengkapkan segala2nya.. ingat ujung minggu depan kalu tak de hal... nak kemas2 buku yg tak pakai.. nak masuk dlm kotak.. nanti senang... dah kemas siang2.. tak delah ganggu waktu study aku...



compem.. aku naik flight balik final nie.. aduhai.. ape lah yg mak aku nak takutkan sgt kalu aku blik ber2 pun ngan sarah.. dah 3 thun balik berdua.. ooo.. mentang2 lah sekrang kedah ni org len punya.. kekekek.. lawak lah... siap dia dtg lagi nak mai amik... buek penat je.. nak wat camne.. dia awl2 lagi dah tempah tiket... ape yg bleh di katakan selain... ermm.. dtglah mak.. heheheh...(dia takut anak dia kena terperangkap.. kekekek)... lawaklah... mak owg kat malaysia lagi lah... kekeke... anak bongsu lah katekan... kena terima je.. :)...


ermm.. tak sabar nak tunggu ari ahad nie.. agak2 lah ade ke cite ghost kat 8tv lagi.. jgn lah dia abis tergantung mcm tu.. tak suka betull...


~berminat dgn benda alah nie... (celcom broadband)

tak dapat pujuk lagi mak beli benda nie... ermm.. mak byr pendahuluan pun ok dah mak..~~ hehehe...

p/s: skrang ape yg aku inginkan cuma benda diatas ini... bak kate semua org.. aku dan kmputer tak bleh dipisahkan.. ermm.. yelah kot...

0 org Komen-mengomen:

 

Friends