Friday, March 14, 2008

~ Pe kejaDahnYEr...

~ dari pukul 11pg tadi aku try bukak blog nie.. da dekat pukul 3ptg baru bleh... aku semkin tak faham dgn internet kat UUM nie... takfaham2 tak faham... argghh..

** tarik nafas**

ok2.. first of all.. mmg buzy sgt akhir nie.. smua nak kena antau pertghan bulan 4 nie.. but semuanyer.. tak sampai 50% siap.. so cam nervous gak ar... aduh2..kom jengok2 sikit pasal asemen cik ja sat..

dss- 17hb mac

KP- (tak sebut tarikh lagi) tapi maybe sblum final so pertghan bulan 4..

Focas-15hb apr present

semua tu keje group.. dan research... arrr tension nyer... sem bek tak buah kertas ilmiah.. kalu tak mau mati guwe... tak suka bwat ayat2 nie... sakit jiwa je...



jom ber gossip...




**gossip pertama**


mengikut.. post sblum nie ade crita pasal si R dan si Y kan???.. hehehe.. so skrang meh aku sambung.. dia punya perkembangan... so serius lah diaorg tu dah clash.. tapi... yg kelakarnyer... si Y mcm nk dkt si R tapi tak nak.. hahaha... nak tau mane aku tau??? ari tu.. tukar phone dgn si R... dgn bijak nyer si R tak padam in box dia.. so.. dapt lah baca semua msg dia.. yg tak best tu sent item dia padam... hehehhe... nak tau??? ape msg si Y bagi???...


first msg: awk...


(lpas si R reply) then dpt


second msg: sorry lah awak saya ganggu awak tak tahu lah kenapa saya nie...


cukup bukti bahawa si Y tu dah hampir gile talak???.. msg tu ber tarikh.. 9mac so diaorg betul2 clash pada 7 mac.. heheheh... si Y tu confius rasenyer ngan diri dia.. tapi kot ye pun.. nape jadi mcm tu... ingat senang ke nak dpat balik ex bf kite???..nasib bek si R bf dia.. aduh2 perempuan... pening aku... aku bagi diaorg mase smpai end of this month je.. sure bek balik.. hehehhe... aku tau sgt lah.. si R tu syg sgt dgn si Y tu.. yelah.. semua benda si Y buat.. tak pe2...tpi... ntahlah memamng takdir dia org mcm tu kot... nanti aku update lagi cite dia.. ptg karang jumpa si R.. sure critanyer... hehehe.. mcm sronok plakkan....( dah kata kepoh)




** gossip kedua**


pasal pilihan raya... semua org dah tau.. yg parlimen kota melaka jatuh ke tgn DAP... agak sedih jugak lah.. sbb aku kenal gak calon BN tu.. even my father... dia punya pencadang.. tapi mungkin dah bukan rezeki dia nak wat camnekan... semua org bersedihlah mase tu.. hehheh... sadiskan??.. bapak aku dah hilang kerja dah.. sbb calon tu soh dia carik keje lain... ermm.. tak tau lah lepas nie dia wat kije ape plak.. hehehe.. tapi baba memang kaki politik... aku tak berapa yakin yg dia kakan terus berhenti.. heheh... tapi bagus gak.. dari dia tido je kat umah bek dia kuar.. yelah sejak dia pencen.. bukn ade buat pe pun.. takkan dia nak mesin rumput plak.. tak de penah hayat aku sepanjang 22thun idup tgk dia mesin rumput... so.. bek lah dia kuar2 jalan2 gossip pasal politik.. dari dia terbaring kat umah tido.. lagi byk penyakit... ** pengalamn sbgai first tyme mengundi...** berdebar2... hahha. tapi pg tak ramai org... tak crowded pun... so tak rase lah kena beratur....... ermm..



*** takde mood lagi nak type da sbb tdi kena restart smue... cpat lah abis blaja.. tak sabar nak berambus dari tempat yg tak best ni.. selain kengkwn aku yg sma2 akan berambus sem nie.. tak de sbb nak rindukan UUM nie...... nak update cite lain tapi.. tak best sbb ade budak bengong si r nie kat sbelah...





p/s: oklah congratulation pada bapak liz yg menang ari tu.. aku tgk je tb dun serkam menang.. terus msg dia.. sernk... yeah...

miss all of you.. my anak buah yg rock!!!

0 org Komen-mengomen:

 

Friends