Monday, March 3, 2008

lama nye tak Update..

nape aku lama tak update????



1) sbb tak tau nak cite ape??? (byk sgt cite tak tau nak cite yg mana 1)

2) sbb internet nie lembb...

3) sbb jarang dah turun scara berfoya2...(ye ke?? yelah kot... ermm...)

4) sbb jiwa kacau sikit....

5) sbb aku slalu pikir nak carik pic yg comey nak update skali..(impian slalu tak tercapai...)



... cukup lah tu kot rasenyer.. alasan aku... yg paling bes.. lantak aku lah nak update ke tak nak.. sbbb ade ke org baca blog aku yg bukan2 nie?????



** crita first aku**

aku mula diet sejak akhir2 nie... almost 2 week.. aku dah tak mkn macam aku yg normal.. mula tu memang derita sgt2... dah tu.. asyik nak marah org je... aku rase tu bukan sbb diet tu sbb aku nak p*m*S... kekekeke...tapi memang sesaklah.... last2.. aku pi lantakkan nasi kandar bedah... sodapnyer.. tu pun sekali... kekekeke... tapi overall.. oklah kot... tapi nak wat camne.. memang rangka aku dah besar... kurus camne pun... tak dpt ler jadi cam eja ke... marsha ke..( perasan je si hajar nie...).... but i only want to look thin in camera... and then i will stop my diet... kekeke... abg ipar aku dah kurus siot.. bngga giler aku...cant believe... kalu aku balik jumaat nie.. my bro in law tu.. bertmbah kurus... waaaaa..... selepas tu aku akan bertmbh2kn proses diet aku dgn lebih giat dan bersungguh2.. kkekekeke... tak ramai yg sokong.. kekeke.. biar pi.. mcm diaorg nak kat org gem macam aku nie... aku heran betull.. hehehehe... stop pasal diet~
**crta kedua aku**
sejak akhir nie aku mula rase meluat tgk org couple yg lebih2 kan couple dia... maybe.. mase aku bercinta dulu.. tak jadi gitu.. so aku heran tgk org jadi camtu...( alah 4 bulan je nak jadi ape pun).... hehehehe... so aku rase mcm heran sgt..... situasi pertama ** si L dan si E***(bukan nama sebenar)... punya mcm2 si E buat kat Si L... samapai aku pun naik meluat tgk.. tapi si L... bleh je maaf kan... so aku jadi heran.. mcm tu ke penangan cinta???.... sbb bagi aku benda tu tak logik sgt2lah.. walaupun aku tau...ade org mcm tu... ermm.. nthlah.. tak bleh cite sgt pasal si L dan si E nie... errmmm..... ok situasi kedua ** si r dan si Y**... aku dah buhsan dah dgn si r dan si Y nie... budak berdua nie.. asyik2 bermasalah dgn nak berpisah.. tapi aku tgk sampai skrang... ok je.... risau je lebih si R... tapi bagi aku si R tu yg ngok... ade ke... bleh simpan lagi org yg tak hormat kat kite... asyik2 mencabar ke egoaan kite???... lelaki ke??? errmm... nthalah.. aku pun tak faham... tapi srah kate nielah.. penangan cinta????.... aku???? tak faham... dan meluat... bagi aku.. cinta tu sesuatu yg menyeronokkan... so jgn lah kita bwat sampai dia jadi tak seronok... yg paling aku tak faham yelah... nape org kalu bercinta... dia akan lupa kengkawan dia.. ade kah kalu bercinta tak bleh kwn dgn org berlawanan jantina????... ermmm nape kite risau kat org yg kite psti hak kite...kalu dah dia hak kite.. so just let he or she go.. nape nak kena di tahan2 pergaulan seseorg???... bygkn kite di tempt teman2 dia.. kan tak best mcm tu... renung2kan lah... ermm...
~oklah sebnanyer nak cite byk lagi.. tapi mase tak mgizinkan... kalu sok rajin aku update lagi... byk sgt nak di kongsinyer... errmmm
see u around...

1 org Komen-mengomen:

Anonymous said...

penangan cinta........emm.......
entahlah tapi yang pasti cinta tu tak best sebenarnya.......tdo lg best...huhu

 

Friends