Sunday, March 16, 2008

~di Libary~


nielah bestfrens aku a.k.a gossip girl aku..

ter rajin plak aku mengupdate blog aku nie... kekeke...
biasalah.. dok lepak kat libary nie tak tau nak wat pe.. so terbuatlah benda tak ber faedah nie...
pi libary nie saje je.. sbb klas aku bis kul 11 next klas kul 2.. so aku duk lah lepak kat sinie.. sbb kat luar sana panas giler... hehehe...
ape ek aku nak crita rinie???...
** pikir sat**...

**goSsIp PerTama**
aku jarang crita pasal aku kan???...
dua tiga hari nie.. aku tak berapa nak sehat... simptom2 kena flu... dah 2 hari cam nie.. dua malam seblum tu aku makan ubat selsema adik aku... peh obat dia memang kuat lah.. terus tertido.. smlm tak bleh bgn.. ermm.. elok selsema dan sakit tekak.. tapi yg pelik tu... mlm ade semula.. aku pun ape lagi... terus stop ubat tu.. takut effect.. aku bukan bleh.. kalu dah mula tido dgn ubat.. nanti dah terbiasa.. kekeke...( mcm PKN dulu.. dgn Ubat batuk..).. tapi aku nie bukan suka sgt pun makan ubat.. so stop... hari nie biar dia kena terok2 sikit.. baru makan ubat.. kekekke...
** tak suka selsema..**
lain2 pasal aku..


^ rambut gugur...
^ berat turun(diet2.. penat seh.. sib bek trun sikit...)
^malas nak wat asemen..(byk asemen bertangguh...)
^duk giler beli selendang panjang.. ntah bile nak pakai...


**gossip kedua**

aku beli baju baru.. nanti sok2 aku download gmbar.. biasalah tgh duk ekspo konvokan..
dah ar dekt je ngan kolej.. so.. memang dok pi jelah.. heheheh...
lagi 1 jumpa nabil mentor...
seriusly...
tak ensem sgt pun dia live..
ermm.. tapi kiut lah dia wat aksi powerpuff girl.. gediks abis... kekekek..
lagi??...
semlm diaorg wat suprise party tuk aku.. hahah...
memang dah agak dah.. kekekek
.. terukkan aku???.
. nape aku dpt agak...
kekekek... so tak delah suprises sgt.. tapi jadi pelik..
sbb diaorg ajak member aku kump pelik.. kkekkeke..
so memang jadi heran plak... sampai aku tnya kat rumate ak
u..
eh??.. nape ajak mereka??.. ehhehehe... terukkan??..
lagi??
aku beli minyak wangi yg tak wangi..
mungkin sbb dia murah kot..
ntahlah.. tapi serius tak wangi..
wangi tapi tak kekal lama..
nanti aku uplod gmbr dia.. ish2.. heran2..




hah tu je kot.. nanti next post aku crita pasal nabil si raja lawak..
p/s: tak de update pasal si r dan si Y.. sbb si R dah tak nak pikir lagi pasal si Y.. so ape agaknye kesudahan depa???... tguu jelah nanti....

aku rindu kat rumah!!!!!

1 org Komen-mengomen:

Liz on 17 March, 2008 said...

i am the supplier of ubat batok!ahahaha

 

Friends