Sunday, April 12, 2009

kau Mawarku Zul 2by2 dan Isma



ok sapa2 yang tak tgk lagi tu.. sila2 lah tgk...
sgt romantik wah cakap sama tu...
mcm ajai ngan nurul(opss diorg dah cerai)..
best everlah..
ape salah pun diorg peluk2 atas pentas tu.. bukan ke suami isteri?
sedangkan org yang bukan suami isteri peluk2.. tak mara pun..
hahaha.. well so daring u.. dahlah Isma pakai skirt ari nie.. so mcm sgt sweet...
rupa2nya ulang tahun perkhawinan mereka.. wah patutlah pun...
argghh..
memang sgt jeles lah..
(ape hal plak cikja nak jeles nie.. pi sana peluk laki sendri.. teng teng teng)....

harap2.. benda2 mcm nie tak menjatuhkan undian isma
sgtlah sedih kalu sbb itu sahaja undian dia jatuh..
hoho harap2 minggu depan Isma dapat lagu best gak..
lagi satu balik2 dok ckp suara Isma tu mcm siti..
hahha.. kalu dah takdir suara nak sama..
nak buat mcmmane.. mcm adam ngan yusry KRU..
hah lagilah..sama sebijik..
tapi relax je..
hahaha..
yang penting..
go isma go...




p/s: ok entry nie takde bahan lawak pun.. sbb ntahlah mcm mood dah larik kemana ntah...

10 org Komen-mengomen:

nieja on 12 April, 2009 said...

sbaek cikja upload vdeo
boley la tgk ehe

fezaL Mohd on 12 April, 2009 said...

go isma haks haha ;)

♥Hernee Nazir♥ on 12 April, 2009 said...

a'ah ek mase aril n marsha pegang2 x kena sindir plak kan..

NuR on 12 April, 2009 said...

wah cikja.. kite dah nengok. memg romantis gitu..

yOnnA on 13 April, 2009 said...

cik ja!!
mmg gila romantik tau!!
i ni sampai menitik air mata! hahaha
sebab boleh rasa rindu diorang tu.
isma pun sebak gila..

diorg peluk pun salah ke? kurang2 diorang halal tau!
yang org2 lain dok peluk bagai tu taknak pulak tegur?

FARIE on 13 April, 2009 said...

suka gak tgk dowg mlm tu.. sweet sgt2..
ala~ owg dh kawen pelok2 pn ac nk pertikai kn..
laen ar x kawen..
lg pn dowg bkn nyer ciyom molot ats stage tu..
byk bunyik la ac neh..

senapang on 15 April, 2009 said...

oooo aku tak tgk pon konsert yg tu..nape yek aku tak tgk?

aha..aku gi tgk wayang..huhuhu

zul tu mcm da gemok skt la plak aku tgk..huhu

aenieysha said...

hukhuk............sedih laaaa tgk dorg mlm tu!!!!!!!!!!!! romantik.....tgk2 ulang2 pun rs sedih jerrrr....huhuhu..

ntahnye...bg aku xsalah pun dorg peluk cket2...mmg la depan audience tp bkn watpe pun...

judges kne r faham..rindu kaannn..ac tu pun, mcm la xpenah rs rinduu...lex r broooo......

betul setuju ngn yonna!!! sebak giler tgk dorg nyanyi sme..mcm kne sgtttttt jer lagu dorg ngn situasi diorg tuuu....ekekek...

atty's on 22 April, 2009 said...

ontah eh..apapun suami isteri halal..

Anonymous said...

mereka dalah kucing yg bergelar manusia..ihsan

 

Friends