Friday, April 10, 2009

pengmurnian ~ (mendalah tu)

mari kita murnikan kembali blog cikja ini.. dgn cerita cikja.. bukan cerita teman2 cikja.. sgt tak bes betul..(eh2... bukan tak best.. merekalah part yg paling best dalam idup cikja).. ok ayat sila tapis kerana blog ini di baca oleh ibu cikja.. sgt susah betul hati bila blog tempat karang kata yang kurang ilmiah di baca oleh ibu sendri.. kadang rase mcm.. speechless betull...susah betul ade ibu yg begitu advance computer di sokong oleh kakak yang agak patuh suruhan ibunda.. saya sebagai adik.. terasa bagai di aniayai..sedih betul..

disbbkan saya punya blog ade read more.. so agak zalimlah saya sekiranya memberi 2-3 baris je perkataan.. mestilah membuat entry yg agak panjang lebar agar berbaloi tenaga menekan butang read more tu...

seblum itu.. comey tak blog saya? hahah.. dari sinar kegelapan ke sinar kecerahan.. bila plak ke sinaran kasih sayang.. hahah eh.. bukan kerinduan ke? hahahah.. ok2.. mengarut je sila jgn terasa ape2 sbb cikja pun tak berasa ape pun skrang.. cuma tangan sahaja yang pantas bergerak dan otak mencurah2kan idea..

kakak ku kata.. penulisan ku agak kelam kabut sikit.. betul ke? kuang2.. ntahlah.. den tulis je.. den memang suka tulis double meaning.. hahaha.. kelam kabut pun blog sapa? statistik tak naik pun blog sapa? blog cikja jugak.. hahah..so biarlah cikja terjun dgn labu2nya..hohohoh..

ok seblum kita melangkah lebih jauh mau pun tinggi..
meh2 sini nak terang sesuatu..
korang konfius tak dgn entry2 cikja sblum nie?

hahah.. yang selamat pagi kapten, nunite kapten,dia adalah dia... orgnya tak sama dgn..
org yg di sebut di kenangan terindah dan surat cerai saya..


hahah.. yg 3 terawal tu.. kawan baik saya.. my best buddy forever..
org yg saya suka tapi dia blum tentu suka saya..
so be my best boyfriend ever..

dan 2 post sblum post nie.. adelah exbf sy en h*nin aka.. kerinduan sinaran..
sya admirer dia.. dia admirer saya.. tapi kami berpisah..
sbb tulah entry sblum nie ade berciri biarlah rahsia.. hahaha..:P..
sbb "soal hati.. biarlah simpan dalam hati.."

rumit betul hidup saya..

sapa2 yang blum baca.. pergi2 baca.. hahah.. mcm takda modal lain menjual diri sendri..


sbnarnya post ini sbb tu aje..
hoho.. supaya mengurangkan persoalan dihati kalian..
ok sekian terima kasih..

5 org Komen-mengomen:

Kapten Luffy on 10 April, 2009 said...

mak ko baca? kakak ko baca?

Assalamualaikum Makcik... adik...

:)

CikJa on 10 April, 2009 said...

~kapten
jawapan diriku kepada emak...
ok mak ini bukan menantu mak (ayat standard diberi kepada ibunda ku yang wondering sapa lah nak anak dia nie).. hahahha..

haha..:P

attyfir on 10 April, 2009 said...

ooh..faham..faham..ejkekekkee..:c:

.:CiK ArA:. on 10 April, 2009 said...

:b: menda lah nie..

auntyaida on 10 April, 2009 said...

huhu...

 

Friends