Saturday, April 11, 2009

So In LOve..

hari ini dan semalam..
betul2 tak dapat terima hakikat...
why this happen tO me..
why2????
sgt dasat diri ini ku rase..
sgt2..
sampai mcm eh dah kena manderam dgn
extrak bunga harum mekar malam ka?
(sapa tak tgk ponti anak remaja.. dok diam2.. garu2 kepala)
tak pun pi download kat mysahabat~ sgt best cerita to.. tahniah LiYAna JAsMAy..

mcm mane bley suka org yang betul2..
diriku kutuk sgt2.. hahah..
mcm wah tak dapat terima hakikat..
adakah SEJARAH MUNgKIN BERULANG????



oh tidak ku fikirkan HanYa TinggAl SeJArAH~
(video klip nie.. cute sikit.. videoclip aje.. bukan lagu ya)



hohohoh.. tetapi itu dulu.. dan setelah lama dahulu..
lama2 dahulu...
tyme diriku masih di bangku sekolah..
dan setelah 5 thun meninggalkan
baju putih dan kain biru..
bangku dan meja..
papan hitam yang banyak berjasa...
buku2 yang tebal2..
cikgu sejarah yang best..tapi taksuka sejarah..

aku tak dapt terima hakikat
sgt tak dapt terima hakikat..
tibe2 terjatuh cinta plak..
yang mcm owh..
tidak ku sangka.. aduhai..
nape plak nie..





YA2.. tomok.. aku cinta padamu jugak(arrgghh tak dapat terima aku tulis ayat nie)..
tapi serius aku cinta padamu tomok OIAM..

segalanya telah terbukti bahawa
TOMOK @ SHAh INDRAWAN adelah LAYAK.. masuk OIAM..

YOU STAR BABE.. u DESERVE IT...
LOVE u MUAHxxxx(kiss n HUG)..


ok gilekan?
ok kawan2 bley gelakkan saya kerana minatkan tomok..
ya2.. saya tahu.. memang tak patut..
tetapi kalu kamu tgk OIAM..
forsure.. kamu jatuh hati gak..
hahahha.. mcm SYAFINAZ..

kenapalah YA?
ADAKAH ANDA MENGALAMINYA JUGAK?

(owh pagal2)



5 org Komen-mengomen:

NoraJoey on 11 April, 2009 said...

i tak tau nak bg respon ape..but siyes i gelak...terharu n a bit sedih...ape yg ptg i bangga..bangga ngan keupayaan tomok yg akhirnye org yg pernah tak suke die..yg kutuk die n skrg leh terima die..not u sorang..but rmi..coz i keep google any comments bout tomok kt dlm oiam..n most of them r like u.yg dulu mmg tak suke die giler2..n now hargai perubahan die...thanx for being fair...

_ciK ja_ on 11 April, 2009 said...

thanx babe kerana singgah~.. hohohoh.. itulah pasal mcm tak sangka giler.. apekah yang berlaku... sampai arggghh..

Dieyla on 11 April, 2009 said...

wah~ sume orang dah jatuh cinta kat tomok! agagagaga~ go tomok go! :P

dikdah on 12 April, 2009 said...

tomok cam x reti nynyi jew, tp neran2 bg nmpk hbt..ahakz...:p

Anonymous said...

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

 

Friends