Friday, March 25, 2011

Buat Aku Tersenyum

" Datanglah sayang dan Buat Aku tersenyum,
 Di pelukanmu walau untuk sekejap"

Sejak dulu2 lagi...
saya paling tak suka tgk org bersedih...
nak2 bila org tu adalah teman rapat wa....

pernah sekali tu..
rumate wa putus cinta...
than i will give her everthing!
just for me to get her smile back...

perkara pertama...
of course makan2.. makan2...
hahaha sbb kalu kamu nak tahu makan adalah
benda yg bley menenangkan kamu..
sbb bila perut kenyang...
kamu akan lebih berfikir secara waras...
so memanglah mase tu kejenya adalah...
lepas makan makan
lepas makan makan 
lepas makan makan
sampai dia gemuk :))

Perkara kedua...
layan kan dia..
sbb bila tgh sedih ko perlukan org untuk bercerita
so kejenya dgr dia cerita..
dan bestnya kami berdua ni.. kuat berangan.. so brangan lah kami bersma2

Perkara ketiga
encourge her to get a new bf...
hahaha..
mcm2 lah.. dari satu benda ke satu benda yang lain
semuanya mcm budak2...

sebnarnya nak wat kesimpulan kat sini...
saya nak ckp..
yang
"saya takkan nangis bersama awak... tapi sy akan buat awak senyum dengan saya"
i will do anything to make sure u happy as ussual...
tak caya? try me ? hahahaha k.bai


0 org Komen-mengomen:

 

Friends