Friday, March 11, 2011

Dont Hate Me, I'm nice

dont Hate Me, i'm Nice
walaupun kadang2 saya nie agak suka huru harakan keadaan

dont hate me, i'm nice
walaupun kadang2 saya ni suka nak ckp sy tahu semua...

dont hate me, i'm nice
walaupun nmpk mcm sombong tapi sy baik...

dont hate me, i'm nice
walaupun kadang2 saya sendri tak tahu ape yg sy ckp...

dont hate me, i'm nice
walaupun kadang2, sya sering susahkan hati kamu...

dont hate me, i'm nice
walaupun kadang2, sy suka ckp kuat2...

dont hate me i'm nice...
hanya kerana sy takdpt laksanakan ape yg kamu hajati...

saya hanya seorg manusia... dan saya tak terlepas daripada menyakiti hati org lain...
so dont hate me i'm nice.. just say it and i can accept it...
:) sebb semua manusia melakukan kesilapan.. sy tak terlepas dari pada itu...
so dont hate me i'm nice.. :)
saya bukannya jin yang akan penuhi setiap yang kamu hajati.. :)

ok bye...
sekian bebelan dri budak cantik :)

0 org Komen-mengomen:

 

Friends