Wednesday, March 30, 2011

update status kat dinding :)

"MASEH BUJANG" = SINGLE


"DAH ADA KAWAN" = In Relationship

"Burung Dah Terbang" = It Complicated...

tgh2 merayau2 kat fb pagi tadi...
terjumpa lah status update member...
tulis
"MASEH BUJANG"

ok... mcm pelik mula2...
lepas tu bacalah comment

Owh dia ckp pasal cerita masam manis rupanya..

lepas tu aku mcm terfikir...
eh ade eh??? nape ley tak perasan pun Ahaks
terus google... terjumpalah gmbr dia atas....

dekat blog org ni...

mcm kat facebook..
update status kat dinding...

sudah dipraktik oleh P RAMLEE
hahaha...

tapi pelik nape lah
burung?
nape mesti burung?
kan ke perempuan tu ayam?
hahaha atau pun ayam termasuk dalam golongan burung?
hahahaha

masih menjadi persoalan dihati :)

status saya?
ofcourse
"MASEH BUJANG"

ok boley ar masuk minang... dpt package percutian ke UMRAH lagi..
mau ka? hahahaha...

giler offer.. :p jgn risau sy memilih..

ok sekian wasalam...

p/s; tulis blog lagi ucapan dah siap ke? dah... lain2 bos tolong tambah2 kan.. eleh.. semlm pun dia yg buangkan ayat2 aku..
takpelah.. bagi dia buat.. aku pun tak sure nak pi ke tak KL.. kesian plak PT aku tak dpt pergi.. dahlah dia bersusahpayah...
eh apasal kesian kat org?

0 org Komen-mengomen:

 

Friends