Thursday, March 10, 2011

Selamat Tinggal KawanKu~ :(

terima kasih... terima kasih... terima kasih...
itulah ucapan yg sepatutnya diberikan kepada semua yg membantu sy selama ini...

terima kasih.. terima kasih.. terima kasih...
kerana.. sanggup bersusah senang bersama saya selama ini....

terima kasih... terima kasih... terima kasih...
kerana.. sanggup melayan sorang yg hura hara mcm saya ini...

terima kasih... terima kasih.. terima kasih...
kerana.. sentiasa ade.. sentiasa ade.. dan selalu ade.. sebelah saya...

terima kasih... terima kasih.. terima kasih...
kerana kadang kala membuat kerja yg sy tinggalkan.. :)

terima kasih... terima kasih.. terima kasih...
kerana sanggup menjadi penyelamat saya sentiasa...

terima kasih... terima kasih.. terima kasih...
kerana mengajar saya erti hidup.. dan tabah menjalani kehidupan...

terima kasih.. terima kasih.. terima kasih...
kerana sanggup mendengar omelan saya....

terima kasih.. terima kasih.. terima kasih...
kerana mengajar saya jadi perempuan...

terima kasih.. terima kasih.. terima kasih...
kerana sentiasa........ hiburkan saya...

terima kasih.. terima kasih.. terima kasih...
kerana menjadikan anda semua keluarga kedua saya...

terima kasih semua...

Tuan Bos ~ terima kasih memberi tunjuk ajar... selama nie...

En J.J~ terima kasih kerana selalu ade memberi nasihat dan tunjuk ajar.. membantu disaat yg memerlukan.. terima kasih byk2.. :)

En. Zaki~ terima kasih.. walaupun selalu bagi tekanan.. mungkin lepas ni mengajar saya untuk hadapi tekanan begitu.. di tempat lain... :) terima kasih2 dengan itu.. sy dpt bezakan mane baik mane buruk..

En Rozaimi~ terima kasih... terima kasih.. terima kasih... selalu bantu dan sokong sy..

En Mazuan~ terima kasih... (tak tau nak ckp pe)

En Inak ~ terima kasih byk2.. :)

Puan Siti Marliza~ terima kasih byk2 your so helpful... tak terbalas rasenya segala minyak yg ko curahkan kepada ku untuk amik dah hantar.. :) such a wonderful.. terima kasih byk2.. lepas nie dah takdelah kita nak jadi tukang kecoh.. huhuhuhu.. terima kasih atas segala2nya.. byk sgt2.. minta maaf jugak.. kalu ade yg salah silap.. terima kasih....

En . Zul~ terima kasih... terima kasih... terima kasih... such a wonderful neighbour... sgt2 lepas nie kamulah org yg paling diingati... takde dah lagu2 yang tah ape2...yang akan mencemari ruang kotak fikiran saya...sbb kat sini.. semua kena dgr guna earphone.. :) hahaha ok terima kasih kerana selama ini mendengar rungutan perempuan tak betul nie.. byk giler ok.. takpe lepas ni anda terselamat.. :) bersyukurlah...

En Fairuz~ terima kasih.. terima kasih.. terima kasih...

En Yazid ~ terima kasih... terima kasih.. terima kasih... kerana byk sgt membantu.. byk sgt2.. membantu menyelesaikan masalah.. kamu ade lah mesin penyelesaian masalah sy.. such a positive person... terima kasih byk2.. dan minta maaf kalu ade salah silap :)

En Azam ~ terima kasih.. terima kasih.. terima kasih... byk2.. selama ini byk sgt membantu... :) terima kasih terima kasih... minta maaflah kalu ade salah kate... terima kasih selama ni larat nak melayan perempuan sengal ni.. terima kasih.. terima kasih...

En Nizam~ Terima kasih keran sangggup cover mcm2 untuk sy.. terima kasih~... minta maaf jugak...

Nazri~ terima kasih terima kasih... terima kasih...ya.. byk dgr rungutan sy.. melayan perempuan tak betul ni.. terima kasih byk2 terima kasih!..

Kak Ita, Kak Liza, Kak Mas, Kak Fiza~ terima kasih byk2 sebb byk bantu sy.. byk tolong cover kerja2 saya.. byk sgt2 bantu.. kadang2 tak terbals rasenya.. terima kasih ~ terima kasih.. terima kasih... tanpa akak2 sekalian.. tak taulah camne....

ermmm dan semuanya... terima kasih byk2...semuanya akan jadi kenangan yg terindah dan terpahit dlm hidup saya... terima kasih ya :)....
semoga kita dapt berkerjasama lagi dimasa akan datang... :) terima kasih byk2.. terima kasih... terima kasih.. terima kasih :)

di akhir dengan lagu...




"Selamat tinggal kawanku
Tak mudah aku pergi
Bila wajahmu
Sentiasa di hati ini"





"Di sini jua memori tercipta
Walau seketika terjalin kasih kita
Mungkin di sini kita kan terpisah
Kenangan bersama tiada ku lupa

Yang terpahit jua termanis
Semuanya bagiku terindah
Kuingati buat selama-lamanya"


p/s: semoga.. korang semua akan sukses... dan kita akan berkerjasama lagi dilain masa... kita sama2lah mendoakan kejayaan kita bersama... AMIN....

0 org Komen-mengomen:

 

Friends